نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال حضور پیتر دینکلیج در دو قسمت آینده فیلم Avengers

پیتر دینکلیج در حال مذاکره با مارول برای حضور در دو قسمت آینده فیلم انتقام جویان (Avengers) است.

طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، یکی از مهم‌ترین بازیگران سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) ممکن است در دو قسمت آینده فیلم Avengers حضور داشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، پیتر دینکلیج در حال انجام مذاکرات اولیه با مارول برای بازی در یک نقش کلیدی در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) است. مارول تاکنون از دادن بیانیه یا اظهار نظری در این رابطه خودداری کرده است. با این حال، هیچ اطلاعاتی از نقش احتمالی دینکلیج در این فیلم منتشر نشده است و مشخص نیست که او قرار است چه نقشی را در این فیلم بازی کند. 

ورایتی در ادامه اضافه می‌کند که دینکلیج قرار نیست تنها در فیلم Infinity War حضور داشته باشد و او در قسمت چهارم Avengers نیز حضور دارد. فیلمبرداری این دو فیلم قرار است به صورت پشت سر هم انجام شود. این در حالی است که به تازگی فیلمبرداری و تولید فصل هفتم سریال Game of Thrones به پایان رسیده است و طبق گفته ورایتی زمان این بازیگر تا تابستان سال ۲۰۱۷ آزاد خواهد بود و او بدون هیچ مشکلی می‌تواند در دو فیلم جدید Avengers حضور داشته باشد. زمان فیلمبرداری دو فصل پایانی سریال Game of Thrones به علت اتفاقات سریال، تغییر کرده و زمان پخش فصل هفتم و هشتم نیز از ماه مارس یا آوریل به فصل تابستان تغییر کرده است.

تاکنون حضور شخصیت‌هایی مانند دکتر استرنج، باکی، کاپیتان مارول و گامورا در فیلم Avengers: Infinity War تایید شده است، چندی پیش نیز شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه لیو تایلر، بازیگر نقش بتی راس، احتمالا در این فیلم باز خواهد گشت. همچنین تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، تایید کرد که او نیز در فیلم Infinity War حضور خواهد داشت هرچند وی اطلاعات بیشتری را در این رابطه به اشتراک نگذاشته است. با این حال، مارول تا به امروز لیستی رسمی از بازیگران حاضر در این فیلم منتشر نکرده است.

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و Captain America: Civil War همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده