نویسنده: اردوان جلیلی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

حالت جدید و امتیاز XP دو برابر برای بازی CoD: Infinite Warfare

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در این هفته حالت جدیدی را دریافت خواهد کرد و گیمر‌ها نیز در بخش چند نفره قادر به کسب دو برابر امتیاز XP خواهند بود.

در جدید‌ترین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اینفینیتی وارد اعلام کرده است که در این هفته بازی Call of Duty: Infinite Warfare یک حالت جدید دریافت خواهد کرد. علاوه بر این با بازی کردن بخش چند نفره قادر به کسب دو برابر امتیاز خواهید بود. از روز دوشنبه با بازی کردن بخش چند نفره می‌توانید دو برابر امتیاز دریافت کنید که البته این امتیاز برای بخش زامبی در نظر گرفته نشده است.

اینفینیتی وارد در حساب توییتر خود نوشته است که:

حالت اپیک گان گیم (Epic Gun Game) از الان برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است و تا آخر این هفته ادامه خواهد داشت.

طبق گفته‌های چارلی اینتل، حالت اپیک گان گیم به این صورت است که شما با کشتن هر بازیکن یک اسحله قدرتمند‌تر را آزاد می‌کنید، البته از اسلحه‌های مخصوص اپیک که برای این مد در نظر گرفته شده‌اند. این حالت برای مدت یک هفته در نظر گرفته شده است و تا یکم بهمن ادامه خواهد داشت.

در توییت منتشر شده فقط کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان ذکر شده‌اند ولی این حالت برای کامپیوتر‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

این حالت آخرین حالتی است که تاکنون برای بازی Call of Duty: Infinite Warfare عرضه شده است. اوایل این ماه نیز اینفینیتی وارد حالت Reinforce را برای مدت محدودی عرضه کرده بود که آن را در زومجی پوشش دادیم.

اولین بسته گسترش دهنده این بازی در تاریخ ۱۲ بهمن و با نام Sabotage برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بسته گسترش دهنده اول برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت و مدتی بعد برای اکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. این بسته شامل چهار نقشه بخش چند نفره و خط داستانی جدیدی برای بخش زامبی با نام Rave in the Redwoods خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده