// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

پسر کریتوس در بازی God of War آترئوس نام دارد

در جدید‌ترین اخبار بازی منتشر شده مشخص شده که پسر کریتوس در بازی God of War آترئوس نام دارد.

مطمئنا نسخه جدید سری God of War یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم به شمار می‌رود. پس از به نمایش درآمدن تریلر معرفی بسیار جذاب این اثر، سوالات بسیار زیادی پیرامون داستان بازی، اتفاقات و شخصیت‌های آن به وجود آمد. یکی از این سوال‌ها این بود که آن پسرک همراه کریتوس چه کسی است؟ آیا او یکی از خدایانی خواهد بود که به دست کریتوس تربیت می‌شود؟ آیا او تیر «Tyr» خدای جنگ افسانه‌های اسکاندیناوی است؟

پس از سکوتی طولانی در مورد این سوال‌ها، کوری بارلوگ، کارگردن نسخه جدید بازی God of War نام این پسر را اعلام کرد و مشخص شد که بسیاری از تئوری‌های حول محور خدا بودن او رد شده است. این پسر آترئوس «Atreus» نام دارد. ماجرا از جایی شروع می‌شود که استودیو سانتا مونیکا قول داده بود تا اگر تعداد بازدید کنندگان تریلر معرفی God of War به بیش از ۱۵ میلیون نفر برسد، آن‌ها اطلاعات تازه‌ای از این بازی را منتشر خواهند کرد. اما بر خلاف انتظار بسیاری از طرفداران، سانتا مونیکا تنها یک فایل صوتی از اجرای زنده موسیقی E3 معرفی God of War را منتشر کرد. خیلی‌ها انتظار داشتند سانتا مونیکا اطلاعات بهتر و جالب‌تری از بازی به کاربران بدهد، اما تمام چیزی که این استودیو به طرفدارانش داد، یک فایل MP3 بود. اما جالب است بدانید که یکی از کاربران شبکه توییتر به نام Fabiano Banin به سراغ جزییات درون فایل این MP3 پرداخت و به اطلاعات مخفی جالبی دست یافت. در این بین او متوجه شد که سانتا مونیکا نام پسرک درون تریلر را نیز در کنار نام کریتوس قرار داده و مشخص شد که نام او آترئوس است.

همین موضوع باعث شد تا یک سری معادلات در تئوری‌های مختلف این بازی برهم بخورد. چرا که یکی از مهم‌ترین تئوری‌های مطرح شده در مورد پسرک این بود که خیلی‌ها فکر می‌کردند او تیر، خدای جنگ افسانه‌های اسکاندیناوی است که زیر دست خدای جنگ یونان در حال تربیت شدن است. حال جالب است بدانید که نام آترئوس اصلا در افسانه‌های نورث وجود ندارد، بلکه نام او در افسانه‌شناسی‌های یونان یافت می‌شود! آترئوس نام پادشاه شهری به نام «مایسینی یا به زبان پارسی، موکنای» در ۹۰ کیلومتری شهر آتن است. آترئوس پدر آگاممنون، رهبر یونانیان در جنگ تروا و منلائوس بود. با این حال می‌توان این را هم گفت که اگر این آترئوس دقیقا پدر این دو فرزند باشد، بعید به نظر می‌رسد که او فرزند خونی کریتوس باشد. اما نمی‌توان هم گفت که این پسرک دقیقا پادشاه مایسینی خواهد بود، چه را که او همراه با کریتوس به افسانه‌های اسکاندیناوی سفر کرده و به احتمال زیاد او یک کاراکتر کاملا اورجینال و اصیل از سوی سانتا مونیکا به شمار خواهد رفت.

شما چه فکر می‌کنید؟ آترئوس چه کسی است؟ او به یکی از مهم‌ترین کاراکترهای دنیای God of War تبدیل خواهد شد؟ او بعدها یک دوست خواهد بود یا یک دشمن؟ او فرزند خونی کریتوس است یا فرزنده یک الهه که به دست کریتوس محبوب در حال تربیت شدن است؟

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده