نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

فیل اسپنسر: بازی Sea of Thieves می‌تواند به اندازه Halo یا Gears of War بزرگ باشد

طبق گفته‌های اخیر فیل اسپنسر، بازی Sea of Thieves می‌تواند به اندازه دیگر بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان بزرگ باشد.

ایکس‌باکس وان تعداد نسبتا فراوانی بازی در سال ۲۰۱۷ خواهد داشت که برخی از آن‌ها IP جدید محسوب می‌شوند. در حالی که بازی Gears of War 4 سال گذشته و بازی Halo 5 یک سال پیش از آن منتشر شد، بازی‌های مطرح و پرچم دار مایکروسافت حداقل یک یا دو سالی فرصت خودنمایی و مانور نخواهند داشت. بنابراین سوالی که مطرح می‌شود این است که کدامیک از بازی‌های جدید این کنسول در سال جاری پتانسیل درخشش و مانوری مانند مجموعه‌های محبوب ایکس‌باکس را خواهد داشت؟ طبق گفته‌های فیل اسپنسر این مقام متعلق به جدیدترین بازی استودیو Rare یعنی بازی Sea of Thieves خواهد بود.

این موضوع زمانی مشخص شد که یکی از طرفداران از طریق توییتر سوال زیر را برای اسپنسر مطرح کرد:

از میان تمامی بازی‌هایی که در راه دارید، آیا یک بازی وجود دارد که تیم معتقد است پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به اثر بزرگی مانند Halo یا Gears را خواهد داشت؟

ممکن است انتظار داشته باشید پاسخ اسپنسر بازی در سبک و سیاق بازی‌های مذکور و سبک تیراندازی اول یا سوم شخص مانند Halo و Gears باشد. اما در عوض پاسخ وی بازی‌ای بود که به نظر می‌رسد با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردش بتواند دل بازیکنان را به دست آورد. اسپنسر پاسخ داد:

Sea of Thieves

وی افزود:

به نظرم به عنوان موردی کاملا جدید، [و موردی که] یک فرصت واقعی برای غافلگیر کردن و ایجاد اشتیاق در بسیاری از مردم را دارد.

بازی Sea of Thieves که توسط استودیو Rare مراحل ساخت و توسعه خود را پشت سر می‌گذارد تا به این لحظه هم هایپ و اشتیاق فراوانی را در میان بازیکنان ایجاد کرده است. اما عده‌ای این بازی را به اندازه اسپنسر بزرگ کرده‌اند. البته وی تنها نظر شخصی خود را گفته است و مسلما به عنوان کسی که بیشتر از همه به تجربه بازی Sea of Thieves نشسته است، اطلاعات بهتری نسبت به دیگران از این بازی دارد.

بازی Sea of Thieves مسلما یک تجربه جدید خواهد بود. بازی‌ای متمرکز بر بخش چندنفره به صورت همکاری چندنفره آنلاین که در آن بازیکنان به کنترل یک کشتی دزدان دریایی پرداخته و به ماجراجویی می‌پردازند. مواردی که تاکنون از بازی به نمایش درآمده در یکسری بخش‌های مشخص گیم‌پلی بوده و شاهد تمامی جوانب بازی از طریق تریلرها و نمایش‌های بازی نبوده‌ایم. طبق گفته افرادی که به تجربه بازی پرداخته‌اند، بیشتر محوریت بازی روی نبرد با یک کشتی دیگر بوده است که البته گفته می‌شود از جذابیت فراوانی برخوردار است.

 بازی Sea of Thieves امسال برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده