// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷

نخستین بازی های یوبیسافت برای نینتندو سوئیچ معرفی شدند

یوبیسافت رسما از لیست بازی‌های خود برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

پس از اعلام قیمت نینتندو سوییچ و تاریخ عرضه آن، یوبی سافت از طریق سایت رسمی خود رسما تایید کرده است که سه بازی Steep ،Just Dance 2017 و Rayman Legends Definitive Edition برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این سه بازی در صف اول بازی‌های یوبیسافت برای عرضه بروی کنسول جدید نینتندو قرار دارند، با این حال، این کمپانی اعلام کرده است که بازی‌های بیشتری نیز منتشر می‌شوند. ژاویر پوایکس، مدیر عامل استودیوهای فرانسوی یوبی‌سافت در این رابطه گفت:

این سه بازی تنها یک آغاز است. ما در زمانی دیگر بیشتر در رابطه با پروژه‌های مورد انتظار برای نینتندو سوییچ صحبت خواهیم کرد.

در حال حاضر، Just Dance 2017 اولین بازی یوبیسافت برای کنسول جدید نینتندو خواهد بود که در روز انتشار نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. به عنوان جایزه‌ی هنگام عرضه، یک آهنگ جدید از «کلوین هریس و دیسایپلز» با نام How Deep Is Your Love به صورت ویژه برای دارندگان نینتندو سوییچ از طریق Just Dance Unlimited در دسترس قرار می‌گیرد. Just Dance Unlimited، خدمات استریمینگ اشتراکی با کاتالوگی بیش از ۲۰۰ آهنگ است. بازیکنان همچنیین می‌توانند سه ماه خدمات رایگان را برروی نینتندو سوییچ دریافت کنند. مجموعه‌ی Rayman اما بازی غریبه‌ای با کنسول‌های نینتندو نیست، اکنون یوبی‌سافت اعلام کرده است که با عرضه‌ Rayman Legends Definitive Edition برروی نینتندو سوییچ، شخصیت‌های ریمن، گلوباکس (Globox) و تینسیز (Teensies) باری دیگر سرگرمی پلتفرمینگ عالی مجموعه را با ویژگی‌های جدید و قدیمی مانند Kung Foot به سوییچ‌ می‌آورند.

برای علاقمندان به سبکی دیگر از ماجراجویی، Steep، بازی اکشن ورزشی و جهان باز (Open-World) کمپانی یوبی‌سافت گزینه‌ی‌ خوبی برای ماجراجویی برروی رشته‌ کوه‌های آلپ خواهد بود. اسکی، اسنوبورد، وینگ‌سوت و پاراگلایدر ورزش‌هایی زمستانی‌ای هستند که می‌توانید در Steep تجربه کنید. با طیف گسترده‌ای از چالش‌ها، شما قادر به اشتراگ‌گذاری مهارت‌های خود در حرکت با سایر بازیکنان در سراسر جهان هستید. نسخه نینتندو سوییچ Steep همچنین یک بروزرسانی رایگان را با نام آلاسکا در اواخر سال جاری دریافت می‌کند که انواع مختلفی از ورزش‌های کوهستانی را به نینتندو سوییچ ‌می‌آورد. نینتندو قرار است تا در بعد از ظهر امروز اخبار بازی جدیدی را پیرامون نینتندو سوییچ منتشر کند.

طبق اعلام نینتندو، قیمت نینتندو سوییچ ۲۹۹ دلار خواهد بود. این کمپانی تاریخ عرضه‌ نینتندو سوییچ را نیز ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ اعلام کرده است.


منبع Ubisoft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده