نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

نویسنده فیلم Aquaman: این فیلم مخاطبان را شگفت‌زده خواهد کرد

ویل بیئل، نویسنده فیلم Aquaman، اخیرا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت کولایدر اعلام کرد که این فیلم فوق‌العاده جذاب خواهد بود و مخاطبان را شگفت‌زده خواهد کرد.

نویسنده فیلم سینمایی در حال ساخت آکوامن (Aquaman) با هنرپیشگی جیسون موموآ، اعلام کرد که این فیلم، قرار است فیلمی «واقعا سرگرم‌کننده» باشد. او اضافه کرد که این فیلم با داستان گیرا و جلوه‌های ویژه جذابش قرار است «حسابی مخاطبان را شگفت‌زده کند».  ویل بیئل به وب‌سایت کولایدر گفت:

فیلم سینمایی Aquaman سرگرم‌کننده خواهد بود، واقعا سرگرم‌کننده خواهد بود. آنچه که ما و به ویژه جیمز وان (کارگردان فیلم) در ذهن داریم، فوق‌العاده است. او (وان) ایده‌های بسیار خوبی برای ساخت فیلم به همان لحنی که خود در نظر دارد، پیشنهاد می‌دهد. و من فکر می‌کنم که فیلم سینمایی آکوامن، یکی از آن فیلم‌هایی است که مخاطبین را شگفت‌زده خواهد کرد. نه تنها از لحاظ بصری، بلکه من معتقدم که داستان فیلم و گستره آن نیز واقعا عالی است.

فیلم سینمایی آکوامن (Aquaman) در پاییز ۲۰۱۸ در سینماها اکران خواهد شد. بنابراین هنوز زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده است. علاوه بر هنرنمایی جیسون موموآ در نقش آکوامن، امبر هرد در نقش میرا، ملکه دریا نیز در این فیلم حضور خواهد داشت، در حالی که پاتریک ویلسون نیز در نقش Orm Marius برادر ناتنی شرور آکوامن که البته با نام رئیس اقیانوس (Ocean Master) نیز شناخته می‌شود، بازی می‌کند.

بیئل همچنین در مصاحبه با وب‌سایت کولایدر، به طور خلاصه درباره پیش‌نویس اولیه‌ای که او برای دیگر فیلم استودیو دی‌سی کامیکس یعنی لیگ عدالت (Justice League) نوشته بود، صحبت کرد. اگر چه سناریو او نهایتا مورد استفاده قرار نگرفت اما بیئل در این گفت و گو درباره فیلم Justice League صحبت‌های بسیاری کرد. صحبت‌هایی مبنی بر اینکه چگونه Justice League قصد دارد از فیلم بتمن در برابر سوپرمن (Batman vs Superman) «بسیار جذاب‌تر» عمل کند. او گفت:

فیلم سینمایی Justice League بسیار جذاب‌تر خواهد بود، بسیار عامه‌پسندتر از ... من هنوز فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) را ندیده‌ام، اما فضای فیلم Batman vs Superman کمی تیره‌تر و جدی‌تر بود، اما فیلم Justice League بسیار سرگرم‌کننده‌تر است. و فکر می‌کنم که هواداران مسیری که این فیلم‌ها هم‌اکنون در پیش گرفته‌اند را دوست خواهند داشت.

فیلم سینمایی Justice League به کارگردانی زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman vs Superman، در ماه نوامبر در سینماهای جهان اکران خواهد شد. فیلم ابرقهرمانی بعدی استودیو دی‌سی نیز، زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) خواهد بود که تابستان امسال عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره صحبت‌های نویسنده فیلم Aquaman چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند انتظارات هواداران را برآورده کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده