نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳

مایکروسافت دو کنترلر با رنگ های جدید برای ایکس باکس وان معرفی کرد

شرکت مایکروسافت دو کنترلر ایکس‌باکس وان با رنگ‌های قرمز و سبز-نارنجی را برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی کرد.

شرکت مایکروسافت دو کنترلر با رنگ‌های جدید برای کنسول ایکس باکس وان معرفی کرد. یکی از این کنترلرها به رنگ قرمز است که قبلا مایکروسافت از این کنترلر رونمایی کرده بود. تمام بدنه این کنترلر قرمز رنگ و مات، تریگرها و بامپرها شیشه‌ای هستند. این کنترلر در کشور آمریکا، به صورت انحصاری در فروشگاه مایکروسافت و گیم‌استاپ با قیمت استاندارد ۶۵ دلار در دسترس قرار دارد. شرکت مایکروسافت اعلام کرد، امروز این کنترلر را برای فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال خواهد کرد؛ فروشگاه گیم‌استاپ نیز فروش جهانی این کنترلر را در روز ۲۸ دی ماه لیست کرده است.

همچنین، کنترلر دیگر ایکس‌باکس وان به رنگ سبز-نارنجی است که شبیه کنترلر نسخه Halo این کنسول است. بدنه این کنترلر سبز رنگ و پایین آنالوگ‌های کنترلر نارنجی رنگ است. قیمت این کنترلر نیز مانند رنگ قرمز ۶۵ دلار و در آمریکا به صورت انحصاری در فروشگاه مایکروسافت و والمارت عرضه خواهد شد. این کنترلر در روز ۵ بهمن در آمریکا و در روز ۱۲ بهمن به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

هردو کنترلر از جدیدترین کنترلرهای ایکس‌باکس وان پس از عرضه کنسول ایکس‌باکس وان S در تابستان گذشته هستند. این دو کنترلر دارای ویژگی جدید در بافت گریپ‌های کنترلر هستند و برای استفاده برروی تبلت و رایانه از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده