نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

احتمال ساخت و پخش سریال جنگ ستارگان از شبکه ABC همچنان وجود دارد

شبکه ABC اعلام کرد که در آینده ممکن است شاهد ساخت و پخش سریال جنگ ستارگان (Star Wars) از این شبکه باشیم.

مدت طولانی است که شایعه ساخت سریال تلویزیونی جدید جنگ ستارگان توسط دیزنی شنیده می‌شود. در حال حاضر چانینگ دونگی، رئیس ای‌بی‌سی اینترتینمت، در مصاحبه خود بار دیگر اعلام کرد که احتمال ساخت سریال تلویزیونی جنگ ستارگان وجود دارد، اما تاکید کرد که احتمالا در آینده دور شاهد ساخت و پخش سریال تلویزیونی این مجموعه علمی-تخیلی خواهیم بود. دونگی در تابستان امسال به مجله اینترتیمنت ویکلی گفته بود که این کمپانی با لوکاس‌فیلم برای ساخت سریال لایو اکشن جنگ ستارگان مذاکره کرده و این روند ادامه خواهد یافت. دونگی در خصوص احتمال ساخت سریال تلویزیونی جنگ ستارگان توضیحاتی نیز داده است. او در این رابطه گفت:

ما به طور کلی گفتگو‌های کوتاهی با لوکاس فیلم داشته‌ایم و تمایل خود را برای پیدا کردن راهی برای ساخت و پخش سریال تلویزیونی جنگ ستارگان از شبکه ABC به این استودیو نشان داده‌ایم، اما این اتفاق در آینده دور رخ خواهد داد. در حال حاضر، تمرکز لوکاس فیلم بر روی مسائل فعلی است که در کنار ساخت فیلم‌های سینمایی جنگ ستارگان، در حال انجام آن هستند، البته آن‌ها همچنان تعهداتی به شبکه دیزنی ایکس‌دی نیز دارند.

در حال حاضر، سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: شورشیان (Star Wars: Rebels) از شبکه دیزنی ایکس‌دی در حال پخش است، دونگی در ادامه اشاره کرد سریال تلویزیونی جنگ ستارگان به احتمال زیاد لایو اکشن خواهد بود و احتمالا شباهت‌هایی را به انیمیشن Star Wars: Rebels نیز خواهد داشت. لوکاس‌فیلم پیش از آن‌ که به زیر‌مجموعه کمپانی دیزنی بدل شود، نام Star Wars: Underworld را برای سریال لایو اکشن ۵۰ قسمتی خود انتخاب کرده بود. در این زمان، ریک مک‌کالوم، تهیه‌کننده این سریال از سریال Deadwood، محصول شبکه HBO به عنوان منبع الهام نام برده و اعلام کرده بود که سریال جنگ ستارگان، «پیچیده»، «تاریک» و «دارای مفاهیم بزرگ‌سالانه» خواهد بود.

فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) که نخستین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان است، ماه گذشته روی پرده رفت و طبق اطلاعات که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، تا به امروز بیش از ۹۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) ، جدیدترین فیلم دنیای جنگ ستارگان است که در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده