// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بازی های Wii U را با رزولوشن 4K بر روی پی سی اجرا کنید

با بروزرسانی جدید امولاتور Cemu می‌توانید بازی‌های Wii U را با رزولوشن 4K بر روی رایانه‌های شخصی خود اجرا کنید.

یکی از خواسته‌های کاربران امولاتور Cemu، امولاتور اجراکننده بازی‌های نینتندو Wii U بر روی پی‌سی، از تیم توسعه دهنده این بود تا از طریق بروزرسانی‌های خود، خواستار بالابردن رزولوشن اجرایی بازی‌ها بر روی رایانه‌های شخصی شوند.

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، جدیدترین نسخه امولاتور Cemu دارای تنظیمات بخش گرافیک بوده و کاربران می‌توانند با توجه به گزینه‌های موجود، رزولوشن بازی‌ها را تا حداکثر رزولوشن 4K بالا برده و از بازی مورد نظر لذت ببرند. البته تیم سازنده در این راه با چالش‌هایی نظیر رندر مجدد بازی‌های Wii U در رزولوشنی بالاتر از رزولوشن اصلی بازی مواجه بوده است.

تیم سازنده Cemu سال گذشته صحبت‌هایی در مورد چالش‌های موجود داشته است و در این باره می‌گوید :

افزایش رزولوشن بازی فقط از دو راه اعمال تغییرات در کدهای بازی و اضافه کردن هک‌های هر بازی به امولاتور قابل انجام است.

ظاهرا با توجه به بروزرسانی اخیر آن‌ها توانسته‌اند به خوبی از پس این چالش بر آیند. با این‌حال هنوز اجازه استفاده از بسته‌های گرافیکی مانند مادهای مختلف جهت بالابردن بیشتر گرافیک بر روی امولاتور داده نشده و شما می‌توانید برای بازی‌های مورد نظر فقط از تنظیماتی نظیر Anti-Aliasing، سایه‌ها و رزولوشن استفاده کنید.

تا به حال این تنظیمات بر روی بازی‌هایی نظیر Bayonetta 2، Xenoblade Chronicles X و Super Mario 3D World اعمال شده و خروجی کار ایده‌آل بوده است.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده