// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

تریلر بازی ترسناک Husk منتشر شد

تاریخ عرضه بازی ترسناک Husk به همراه تریلر جدیدی منتشر شد.

استودیو لهستانی آی‌ام‌جی‌ان.پرو (IMGN.PRO) که بازی Kholat در کارنامه کاری او دیده می‌شود، به همراه استودیو آندِد‌اسکات (UndeadScout) اعلام کردند که بازی ترسناک Husk امسال در تاریخ ۱۵ بهمن ماه (۳ فوریه)  برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

بازی ترسناک Husk از بازی‌هایی همچون Silent Hills و Alan Wake که در سبک بقا-ترسناک هستند، الهام گرفته شده است. بازی در شهر دور افتاده‌ و مرموزی به نام شیور‌کلیف (Shivercliff) اتفاق می‌افتد. کاربران بازی را در نقش متیو پالمر انجام می‌دهند، کسی که به دنبال کشف حقیقت مرگ همه از جمله دختر و همسر او است.

داستان بازی در مورد  مشکلاتی همچون اعتیاد و خشونت روایت می‌شود. در مورد گیم‌پلی بازی می‌توان به گیم‌پلی ۵ الی ۶ ساعتی آن اشاره کرد، که تقریبا نیمی از آن در حال جستجو در منطقه شیور‌کلیف به عمل می‌آید. در آخرین اخبار بازی Husk می‌توان به توضیحات صفحه استیم پیرامون بودن تهدید‌های مختلف در درگیری‌ها حتی نبرد‌هایی با باس‌ها نیز اشاره کرد. روند بازی با حل معما‌ها ادامه می‌یابد.

لوکاس نوکالک از اعضای استودیو آندد‌اسکات در این باره گفت:

بسیارهیجان زده هستیم چرا که کمتر از یک ماه با همکاری استودیو IMGN.PRO، تمامی گیمر‌ها می‌توانند بازی ترسناک ما را تجربه کنند. در تریلر جدید برخی از رمز و راز‌ها پیرامون داستان اصلی را نشان داده‌ایم. در بازی Husk با عنصر‌های ترسناک شما را به تجربه داستان غم‌انگیز و زجر‌آور شخصیت این بازی دعوت می‌کنیم. نمی‌خواهم دیگر جزئیات زیادی را برای شما فاش کنم، بزودی می‌توانید تمامی آنها را خودتان کشف کنید.

در ادامه می‌توانید با دانلود کردن تریلر جدید نگاهی به گیم‌پلی و دنیای این بازی بیاندازید.

| |

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده