// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

Mafia 3 بروزرسانی پلی استیشن 4‌ پرو را دریافت کرده است

ظاهرا در ماه دسامبر بازی Mafia 3 یک بروزرسانی را برای پلی استیشن 4‌ پرو دریافت کرده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، Hangar 13، توسعه‌دهنده بازی Mafia III یک بروزرسانی را بدون آنکه تقریبا کسی متوجه شود برای پشتیبانی این بازی از قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو منتشر کرده‌اند. دیجیتال فاندری با کشف این موضوع اعلام کرده است که بروزرسانی رزولوشن بازی را برای دارندگان پلی‌استیشن 4 پرو و تلویزیون‌های 4K از 1080p به 1440 افزایش می‌دهد. دارندگان پلی‌استیشن 4‌ پرو که از تلویزیون 4K‌ بی‌بهره هستند نیز برخی بهبود‌های بصری را اما با رزولوشن 1080p دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، حداقل از نقطه نظر پایداری نرخ فریم نیز بهبودهایی را شاهد هستیم. با وجود قفل شدن بازی برروی نرخ ۳۰ فریم برثانیه، Mafia 3‌ با دریافت بروزرسانی فوق روان‌تر و با نرخ فریم ثابت‌تر اجرا می‌شود؛ هرچند در ابعادی کوچکتر، دارندگان پلی استیشن 4 معمولی نیز از این بهبود بهره می‌برند. بهبود‌های پلی‌استیشن 4 پرو در قالب بروزرسانی ماه دسامبر بازی مافیا 3، منتشر شده است. این بروزرسانی همچنین شامل محتوای قابل دانلود رایگان از جمله حالت ریسینگ جدید‌،‌ شخصی‌سازی‌های بیشتر و ویژگی‌های بیشتری می‌شد.

بازی Mafia 3 تنها یکی از بازی‌هایی است که در این چند وقت اخیر یک بروزرسانی را برای پشتیبانی از خصوصیات پلی‌استیشن 4 پرو دریافت کرده‌اند. پیش از این نیز در اخبار بازی ها شاهد پشتیبانی کمپانی‌های مختلفی از پلی‌استیشن 4‌ پرو بود‌ه‌ایم.

بازی Mafia 3 موفق شد تا با داستان بسیار غنی و زیبایش، لقب بهترین داستان سال ۲۰۱۶ را از زومجی دریافت کند. شما می‌توانید لیست کامل بهترین‌ بازی‌های ۲۰۱۶ از نگاه زومجی را در سایت مشاهده کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده