// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

تشکر کارگردان Final Fantasy XV از طرفداران در پیام تبریک سال نو

کارگردان Final Fantasy XV ضمن تبریک سال نو و تشکر از هواداران، سال ۲۰۱۷ را سالی خوب برای این بازی خطاب کرد.

کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر Final Fantasy XV، پیام تبریک سال نو میلادی هاجیمه تاباتا، کارگردان این بازی، را منتشر کرد. تاباتا در این پیام ضمن تبریک سال نو، از تمامی هواداران برای پشتیبانی خود از فاینال فانتزی ۱۵ در سال پیش تشکر و اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ با بسته‌های الحاقی و بروزرسانی‌های رایگان از این بازی پشتیبانی خواهد شد.

هاجیمه تاباتا در این باره می‌گوید:

سال نو همه عزیزان مبارک. در سال ۲۰۱۶ توانستیم بازی فاینال فانتزی ۱۵ را در اختیار شما کاربران قرار بدهیم. بازی که دارای ۱۲ زبان (جهت زیرنویس) و ۴ زبان شنیداری است. همچنین بواسطه یک فیلم سینمایی تلاش کردیم تا تجربه‌ای متفاوت را در اختیار هواداران قرار بدهیم. از طرفی با عرضه بازی موبایل مربوط به فاینال فانتزی ۱۵، دنیای واقعی را در قالب دنیای بازی‌های ویدیویی در اختیارتان قرار دادیم.

ما (تیم سازنده) توانستیم به این دستاورد مهم دست پیدا کنیم زیرا پشتیبانی تمامی هواداران را در اختیار داشتیم. سال ۲۰۱۷ میلادی سالی است که ما محبت‌هایی را که در حقمان انجام دادید به شما بر می‌گردانیم. خیلی از بازیکنان فاینال فانتزی ۱۵ از این بازی به روش‌های مختلف لذت می‌برند و ما از این قضیه خوشحالیم. برای مطمئن شدن از این لذت در طولانی مدت با بروزرسانی‌های رایگان و بسته‌های الحاقی بازی بسراغ بازیکنان می‌آییم.

فقط از شما خواهشمندیم تا به پشتیبانی خود در این سال جاری نیز ادامه دهید.

هاجیمه تاباتا، کارگردان فاینال فانتزی ۱۵

Final Fantay XV


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده