// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل The Trail

پیتر مولینیو این‌بار ما را با The Trail به یک ماجراجویی برای سفر به Eden Falls می‌برد.

اگر از علاقمندان به بازی‌های نقش‌آفرینی باشید احتمالا شما نیز با Fable، مجموعه‌ی فوق‌العاده‌ی پیتر مولینیو آشنایی دارید. یک نقش‌آفرینی فوق‌العاده که شاید طعم خوش خاطرات آن هنوز هم مانند قند در زیر زبان بازیکنان قدیمی شیرین و لذت بخش مانده باشد. البته اقبال مجموعه‌ی Fable با تصمیم مایکروسافت مبنی بر عدم ساخت Fable 4 و همچنین بستن استودیوی لایون‌هد و لغو ساخت Fable Legends به سرعت رو به سقوط رفته و حداقل برای مدتی خاموش شده است. اما پیتر مولینیو بعد از خروج از مایکروسافت و لایون‌هد به دنبال راه جدیدی برای پروراندن ایده‌های ناب خود در پلتفرم‌های موبایل بود. او در نهایت در سال ۲۰۱۲ استودیوی 22Cans را با هدف تولید محتوا برای گوشی‌های همراه و رایانه‌های شخصی تاسیس کرد. اکنون بعد از انتشار بازی‌استراتژی و شبیه‌سازی Godus، در نهایت پیتر مولینیو و استودیوی 22Cans بازی اندروید و آیفون ماجراجویی نقش‌آفرینی The Trail را با همکاری Kongtrgate عرضه کرده‌اند.

The Trail ZoomG

جمع‌آوری آیتم، ساخت آیتم جدید و فروش محصولات  شاخصه‌ی اصلی کسب در‌آمد در The Trail است

در The Trail‌ بازیکنان در نقش یک مسافر برای رسیدن به Eden Falls و به راه‌انداختن کسب و کار بازی می‌کنند. در بدو ورود به ساحل باید چهره‌ی خود را از میان چند چهره‌ی انگشت شمار انتخاب کنید. The Trail یک تجربه‌ی عالی از یک نقش‌آفرینی متفاوت است. البته باید همین اول بگویم که بازی هنوز مشکلات بسیاری را به ویژه در گرافیک و اجرا دارد. با این حال، ایده‌ی پشت تولید این بازی موبایل بسیار گسترده بوده و با رسیدن به Eden Falls، تازه یک گیم‌پلی طولانی مدت را آغاز می‌کنید. بازیکنان از هر استراحتگاه تا استراحتگاه دیگر باید با در نظر گرفتن انرژی خود آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنند. هر یک از آیتم‌ها قابلیت خریداری و فروش در کمپ‌ها را داشته و برای ساخت انواع و اقسام آیتم‌ها استفاده می‌شوند. انرژی بازیکنان که به شکل یک قلب نمایش داده شده است با پوشیدن لباس، کلاه، شلوار و کفش‌های با کیفیت هرچه بیشتر شده و در نتیجه با نزدیک شدن به Eden Falls توانایی طی کردن مسافت‌های طولانی‌تر را خواهند داشت.

بازیکنان هر بار می‌توانند تنها یک ماموریت‌ را از یکی از چهار کلاس اصلی شکارچی، جستجوگر، بازرگان و چوب‌بر انتخاب کنند که شامل جمع‌آوری تعداد خاصی از آیتم‌ها می‌شود. با اتمام هر ماموریت دستورالعمل مورد نیاز برای ساخت آیتم‌های بیشتر مانند لباس، عروسک، کلاه و موارد دیگر را بدست می‌آورید که هدف ویژه‌ای را برای ویژگی‌ جمع‌آوری آیتم می‌دهد. با رسیدن به هر استراحتگاه در کنار قابلیت خرید و فروش با NPC‌ها می‌توانید انواع و اقسام آیتم‌ها را از روی دستورالعمل‌ها برای استفاده یا فروش تولید کنید. درآمدهای کسب شده در کنار خرید محصولات، برای خرید بلیت نیز جهت پرداخت برای عبور از روی رودخانه‌ها استفاده می‌شود.

The Trail ZoomG

ساخته‌ی پیتر مولینیو همانطور که انتظار می‌رود پیچش‌های مختص به خود را دارد در طول ماجراجویی، قادر به نامه‌نگاری با مادر، دوست یا گزینه‌های دیگر ارائه شده‌ هستید که با طی کردن مسافتی خاص نامه‌های جدیدی میان شما و فردی که در ابتدا انتخاب کرده‌اید، رد و بدل خواهد شد. علاوه بر این، با ورود به شهر، خانه‌ای را برای خود خریداری می‌کنید که با ارتقاء این خانه قادر به خریداری لوازم جدیدی برای افزایش قابلیت‌های خود مانند افزایش طول عمر آیتم‌ها و همچنین افزایش سرعت یا افزایش انرژی هستید. تمامی آیتم‌های مصرفی مانند پوشش شخصیت اصلی و همچنین ابزار قابل استفاده مانند تبر، دارای طول عمری بر مبنای تعداد استفاده یا مسافت طی شده هستند. محدودیت کیف باعث می‌شود تا در جمع‌آوری آیتم‌ها سلیقه به خرج دهید. هرچند با بدست آوردن کیف‌های جدید، خصوصیات جدیدی را برای جاسازی محصولات بیشتر بدست خواهید آورد. هر آیتم دارای نشان کیفیت و وزن است که هرکدام به ویژه وزن نقش موثر را در کاهش محسوس انرژی در مسافت‌های طولانی دارد.

جنگلی سرسبز، مسیر طوفانی و پر از رعد و برق، کوهستان سرد و بیابانی خشک تنها بخشی از جذابیت‌ها محیطی بازی The Trail را شامل می‌شوند. بازیکنان تنها قادر به افزایش یا کاهش سرعت حرکت شخصیت اصلی در مسیری مستقیم هستند. با وجود این محدودیت، هنوز هم هیچ کاهشی را در جذابیت بازی شاهد نیستیم.  به دلیل افت فریم‌های بسیار و مشکلات فراوان در گرافیک فنی، توسعه‌دهنده بازی تنظیمات گرافیکی را نیز به The Trail افزوده‌اند که به واقع کمک شایانی را در اجرای روان‌تر بازی ایفا می‌کند. تازه‌ترین محصول 22Cans برخی مینی‌گیم‌های شکار یا قطع درخت را نیز ارائه می‌دهد که در کوتاه و مختصر هستند.

اگر یک بازی ماجراجویی فوق‌العاده با تنوع گرافیکی و ویژگی‌های ساخت آیتم‌ها می‌خواهید، The Trail مسلما مناسب شما خواهد بود. البته به یاد داشته باشید که ساخته‌ی پیتر مولینیو هنوز راه طولانی را برای تبدیل شدن به یک بازی روان و بدون باگ در پیش دارد. اگر نگران از بین رفتن پیشرفت‌های خود هستید، شاید بهتر باشد تا کمی بیشتر برای دانلود بازی The Trail صبر کنید. این بازی علی‌رغم جذابیت‌های بسیار، همچنان از مشکلات بسیاری به ویژه بعد از ورود به Eden Falls رنج می‌برد.

دانلود بازی اندروید The Trail از گوگل پلیدانلود بازی آیفون The Trail از اپ استور اپل


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده