نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

بازسازی تریلر فیلم Logan با لگو

یک طرفدار خوش ذوق با استفاده از لگو، اولین تریلر فیلم مورد انتظار لوگان (Logan) را بازسازی کرده است.

اواخر ماه مهر، سرانجام کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم Logan را منتشر کرد. این فیلم آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین خواهد بود و طرفداران بی‌صبرانه در انتظار اکران فیلم در ماه مارس ۲۰۱۷ هستند. حال یک طرفدار خوش ذوق اولین تریلر فیلم Logan را با استفاده از لگو بازسازی کرده است. آستین ویلیامز که از کاربران برجسته یوتیوب و از طرفداران شخصیت ولورین است، اخیرا تریلر فیلم Logan را با استفاده از لگو بازسازی کرده است. او صحنه به صحنه تریلر را توانسته است به خوبی بازسازی کند و با استفاده از لگوهای مختلف به خوبی توانسته احساس و صحنه‌های اکشنی را که در تریلر اصلی مشاهده کرده بودیم، در این ویدیو انتقال دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

برای ساختن این ویدیو از لگوهای بند انگشتی استفاده شده است، در این ویدیو شاهد تلاش لوگان برای نجات دادن شخصیت لورا کین / X-23 از دست نیروهای دکتر زاندر رایس هستیم. با این وجود هنوز اسباب بازی‌های رسمی فیلم Logan منتشر نشده است. در این ویدیو همانند تریلر اصلی شاهد پخش آهنگ Hurt از جانی کش هستیم و از دیالوگ و صحبت‌های شخصیت‌ها به طور کامل در ساخت این ویدیو استفاده شده است.

فیلم Logan به کارگردانی جیمز منگولد، قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود و آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین خواهد بود. علاوه بر جکمن، بوید هالبروک، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، پاتریک استوارت، الیزابت رودریگز، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع News Republic
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده