نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

MSI میزبان مسابقات قهرمانی ۷۵ هزار دلاری Overwatch MGA 2016

MSI MGA نام یک دوره از مسابقات حرفه‌ای بازی‌های رایانه‌ای است که توسط شرکت MSI برگزار می‌شود. امسال، این مسابقات با جایزه ۷۵ هزار دلاری در شهر لندن کشور انگلستان برگزار خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

MSI MGA (میدان بازی حرفه‌ای ها)، یک دوره مسابقات پرآوازه ورزش‌های الکترونیکی است که قبلا با نام MSI Beat IT شناخته شده بود . این بازی‌ها توسط برند MSI برگزار می‌شوند و شور و حرارت زیادی در بین گیمرهای حرفه‌ای در صحنه بین المللی برای شرکت در بزرگترین رویداد ورزش‌های الکترونیکی ایجاد می‌نمایند. اریک کو، معاون فروش و بازاریابی بین المللی MSI، بر این باور است که این تغییر نام نشان دهنده اراده ما برای تکامل و پیشرفت روزافزون به عنوان یکی از برندهای مطرح بازی بوده و میراث گیمینگ ما را با عنوان میدان بازی حرفه‌ای‌ها به یدک می‌کشد. 

امسال MSI MGA 2016 شامل Overwatch، بازی جدید تیر اندازی Blizzard Entertainment، نیز خواهد بود. بازیکنان امکان تغییر قهرمانان را خواهند داشت تا با شرایط در حال تغییر میدان نبرد منطبق شوند. این عمل سریع و هیجان انگیز خواهد بود و امکانات تاکتیکی بیشماری نیز در اختیار کاربران خواهد گذاشت. تیم‌هایی از اقصی نقاط جهان گرد هم خواهند آمد تا از این شخصیت‌های فوق العاده (قهرمانان) بهره گرفته و در کنار هم برای رسیدن به یک هدف واحد تلاش کنند و به پیروزی دست یابند.

ثبت‌نام آنلاین MSI MGA 2016 بین تاریخ های ۱۵ شهریور تا ۶ مهر ۱۳۹۵ برای 3 منطقه ( آمریکای شمالی/مرکزی/جنوبی ، اروپا و آسیا) صورت خواهد گرفت. بازیکنان می‌توانند برای ثبت نام به وب‌سایت مسابقات مراجعه نمایند. انتخاب واجدین شرایط منطقه‌ای MGA 2016 در تاریخ ۱۳ تا ۲۰ مهرماه خواهد بود. ۸ تیم برتر هر منطقه در مرحله نهایی منطقه‌ای با هم در تاریخ ۲۳ تا ۳۰ ام مهرماه به رقابت می‌پردازند. در نهایت یک تیم برنده از هر منطقه و یک تیم اسپانسر شده توسط MSI در مسابقه بزرگ نهایی (Grand Final) در تاریخ ۱۷ و ۱۸ آذرماه در Gfinity Arena در شهر لندن انگلستان مسابقه خواهند داد که در آنجا تیم‌های منتخب ۳ منطقه برای جایزه نقدی به مبلغ ۷۵ هزار دلار آمریکا و کمک هزینه سفر به رقابت خواهند پرداخت. تیم قهرمان در مسابقه بزرگ نهایی برنده ۴۰ هزار دلار شده ، نفر دوم ۲۰ هزار دلار، نفر سوم ۱۰ هزار دلار و نفر چهارم ۵ هزار دلار را دریافت خواهند کرد. این نخستین باری است که مسابقه بزرگ نهایی در انگلستان رقم خواهد خورد.

MSI MGA

MSI گیمرها و هواداران در سطح بین المللی را از طریق مسابقات دوره‌ای بی‌سابقه و هیجان‌انگیز و همچنین نمایش تعاملی محصولات و فعالیت‌های جالب دیگر به سوی عصر جدیدی از بازی‌های رایانه‌ای هدایت خواهد نمود. تیم‌های بزرگ جهان در مسابقات بزرگ نهایی شرکت خواهند کرد و این رویداد توجه صدها و هزاران علاقمند را به طور زنده یا بصورت آنلاین در کانال MSI Official Twitch که مسابقات نهایی محلی و مسابقه بزرگ نهایی پخش خواهند شد جلب خواهند نمود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده