نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

بسته الحاقی بازی WoW موفق به‌فروش ۳.۳ میلیون نسخه شده است

کمپانی بلیزارد رسماً اعلام کرد بسته الحاقی بازی WoW که تحتِ‌نام «Legion» شناخته می‌شود، موفق به‌فروش ۳.۳ میلیون نسخه شده و رقمی شگفت‌انگیز است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بسته الحاقی «لژیون» بازی World of Warcraft که ششمین آن‌ها محسوب می‌شود، فروش اعجاب‌انگیز از خود به‌جای گذاشته و حتی موفق شده رکورد بزند. رکورد قبلی دستِ بسته الحاقی همین بازی با نام Cataclysm بود. این DLC از ۳۰ آگوست (۹ شهریور)‌ در دسترس قرار گرفته و به‌طور کلی ۳.۳ میلیون نسخه فروش کرده که یحتمل این رقم خیلی بالاتر می‌رود.

با نگاهی کوتاه به تاریخچه بازی، می‌توان دریافت با عرضه هر بسته‌الحاقی برای این اثر، محبوبیت‌اش برای بازیکنان همچنان بیشتر شده که همین موضوع برای Legion هم صادق است. مایک مورهایم، رییس کمپانی یادشده، طی بیانیه‌ای اظهار کرد:

واقعاً هیجان انگیز است بازیکنانی را ببینید که در حال شکار اهریمنان و کنکاش در مناطق جدید Legion هستند. ما شدیداً تلاش کردیم چیزی را خلق کنیم که تا پیش از این وجود نداشت [اشاره به بسته الحاقیLegion]. ما رو به‌جلو پیش روی می‌کنیم تا محتویاتی را اضافه بر داستانِ حماسی لژیون، در ماه‌های آتی به‌وجود بیاریم.

بهینه‌ساز بسته الحاقی Legion با عنوان Return to Karazhan همراه است و شامل یک یورش به‌نام Trial of Valor، پنج شخصیت جدید و کوئست‌های کاملاً متفاوت است. در این بین، یک برنامه برای این محتوای الحاقی هم در دسترس قرار گرفته که به‌شما اجازه کاوش در ماموریت‌ها، مدیریت دنبال‌کنندگان و چند مورد دیگر را می‌دهد.

بازی World of Warcraft فارغ از بسته‌های الحاقی، ۲۰ دلار قیمت دارد و با تهیه کردن آن، از یک ماه اشتراک رایگان برخوردار خواهید شد. سپس می‌توانید با پرداخت ماهانه ۱۵ دلار به‌انجام بازی بپردازید و اگر بخواهید به صورت یک‌جا هزینه‌ چند ماه را پرداخت کنید، مبلغ پرداختی شامل تخفیف می‌شود.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده