نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

به زودی اطلاعات جدیدی از نینتندو NX ارائه خواهد شد

با اینکه تا به حال اطلاعات زیادی از کنسول جدید نینتندو با نام رمز نینتندو NX منتشر نشده است، به نظر می‌رسد به زودی این شرکت ژاپنی، جزئیات تازه‌ای از این کنسول مرموز ارائه کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدت‌ها است که شایعات فراوانی پیرامون کنسول جدید Nintendo که در حال حاضر با نام رمز نینتندو NX شناخته می‌شود، مطرح است و هنوز هیچ‌کس به طور قطع نمی‌داند که این کنسول چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و چگونه خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد این روند به زودی تغییر خواهد کرد زیرا تعدادی از تحلیل‌گران صنعت بازی، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت وال‌استریت ژورنال اعلام کرده‌اند که آنها انتظار دارند نینتندو به زودی و اوایل ماه اکتبر (مهر)، اطلاعات و جزئیات تازه‌ای از این کنسول منتشر کند. 

بر اساس اعلام رسمی نینتندو، این کنسول قرار است در ماه مارس ۲۰۱۷ ( اسفند / فروردین ) عرضه شود. شایعات بسیار زیادی تا به حال درباره این کنسول مطرح شده است. تعدادی اعتقاد دارند که NX یک دستگاه قابل حمل خواهد بود که می‌توان آن را به تلویزیون نیز متصل کرد و از آن به عنوان یک کنسول خانگی نیز استفاده کرد. چندی پیش نیز گزارشی منتشر شد که از احتمال استفاده از کارتریج در این کنسول خبر می‌داد. رجی فیس ایمی، رئیس بخش آمریکای شمالی نینتندو، اعلام کرده بود که آنها قصد ندارند با NX اشتباهات Wii U را تکرار کنند:

یکی از کارهایی که ما باید در هنگام عرضه NX انجام دهیم، این است که باید بهتر درباره این کنسول به مردم اطلاع‌رسانی کنیم و جایگاه این کنسول را برای آنها مشخص کنیم. ما باید کاری کنیم که مردم بتوانند به راحتی منحصر بفرد بودن این کنسول را درک کنند و بفهمند که این کنسول جدید چگونه می‌تواند تجربه آنها را از بازی دستخوش تغییر کند.

در ادامه این صحبت‌ها، فیس ایمی درباره بازی‌های نینتندو NX نیز صحبت کرد و افزود که یکی از مشکلات Wii U عدم انتشار بازی‌ها به صورت منظم و کمبود بازی‌های خوب برای آن بوده است:

ما باید از لحاظ نرم‌افزاری و انتشار بازی‌ها، برای NX برنامه بهتری داشته باشیم. ما باید به صورت منظم بازی‌های خیلی خوبی برای این کنسول عرضه کنیم تا افراد بیشتری به خرید آن ترغیب شوند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده