نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

باندل‌ های جدید پلی استیشن 4 معرفی شدند

چند روز پیش، سونی به صورت رسمی از نسخه جدید کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. حال باندل‌های جدید این کنسول نیز رونمایی شدند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پلی‌استیشن 4 اسلیم یا پلی‌استیشن 4 جدید، که قرار است به زودی جایگزین مدل فعلی پلی‌استیشن 4 شود، در جریان رویداد نشست پلی‌استیشن 4 معرفی شد و به زودی با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد. در همین راستا، Sony روز گذشته از تعدادی باندل برای این کنسول رونمایی کرد. 

در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) که تاریخ رسمی عرضه کنسول جدید است، دو باندل با همان قیمت ۳۰۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. در یکی از این باندل‌ها، بازی Uncharted 4: A Thief's End قرار دارد و باندل دیگر که به صورت انحصاری در کشور کانادا منتشر می‌شود، با بازی NHL 17 به دست خریداران خواهد رسید.

باندل دیگری که از سوی سونی معرفی شد، باندل بازی Call of Duty: Infinite Warfare بود. این باندل در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) عرضه خواهد شد و علاوه بر یک کنسول یک ترابایتی پلی‌استیشن 4 اسلیم، نسخه دیجیتالی بازی Call of Duty: Infinite Warfare و Modern Warfare در آن قرار دارند. خریداران این باندل می‌توانند ۳۰ روز زودتر به بخش داستانی بازی Modern Warfare دسترسی داشته باشند.

در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان)، باندل دیگری عرضه خواهد شد که دارای یک کنسول یک ترابایتی پلی‌استیشن 4 اسلیم به همراه نسخه فیزیکی Legacy بازی Call of Duty: Infinite Warfare خواهد بود. در همان تاریخ،‌ یک باندل دیگر عرضه خواهد شد که در آن نسخه فیزیکی معمولی بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار خواهد داشت. آخرین باندل معرفی شده، مربوط به بازی Watch Dogs 2 است که در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) عرضه خواهد شد. این باندل دارای یک کنسول یک ترابایتی پلی‌استیشن 4 اسلیم به همراه بازی‌های Watch Dogs و Watch Dogs 2 به صورت فیزیکی خواهد بود.

قیمت این باندل‌ها در نقاط مختلف دنیا، فرق خواهد داشت. 


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده