// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

Bayonetta و چهار بازی دیگر به لیست بازی‌های Backward Compatibility اضافه شدند

با وجود عرضه شدن چند بازی جدید ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان در اوایل این هفته، بار دیگر نیز شاهد عرضه شدن پنج بازی از طریق قابلیت Backward Compatibility هستیم. با زومجی همراه باشید.

یکی از بهترین کار‌هایی که مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان انجام داد، اضافه کردن قابلیت Backward Compatibility برای این کنسول بود که به کاربران اجازه می‌داد تا بازی‌های نسل هفتمی را بر روی ایکس‌باکس وان بازی کنند. در ادامه عرضه شدن بازی‌های نسل هفتمی برای این قابلیت، میجر نلسون، مدیر بخش برنامه‌ریزی ایکس‌باکس، بازی‌های جدید Backward Compatibility را اعلام کرد. این پنج بازی جدید شامل Bayonetta، de Blob 2، Arkanoid Live، Of Orcs and Men و بازی QIX++ می‌شود. همچنین در ادامه این لیست آمده که بازی Of Orcs and Men برای تمامی ریجن‌ها نخواهد بود. بنظر می‌رسد یکی از ریجن‌هایی که بازی در آن موجود نیست آمریکا بوده و کاربران نمی‌توانند از طریق فروشگاه آمریکا مایکروسافت به این بازی دسترسی داشته باشند.

اگر شما بازی‌های ذکر شده را در اختیار دارید می‌توانید همین حالا آن‌ها را بر روی ایکس‌باکس وان خود بازی کنید. جدای از آن می‌توانید Bayonetta را با قیمت ۲۰ دلار، de Blob 2 را با قیمت ۲۰ دلار و Arkanoid Live و QIX++  را با قیمت ۱۰ دلار از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید. این دومین بار در این هفته است که مایکروسافت بازی‌های جدیدی برای Backward Compatibility عرضه می‌کند. در اوایل هفته نیز اعلام شده بود بازی‌هایی نظیر  Deathspank: Thongs of Virtue، Bejeweled 3 و Gatling Gears برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد.

در حال حاضر ۲۳۰ بازی ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان عرضه شده و در جریان یک آمارگیری مشخص شده که کاربران ایکس‌باکس وان از زمان در دسترس قرار گرفتن Backward Compatibility در ماه نوامبر ۲۰۱۵ میلادی تا به امروز، به مدت ۱۴۵ میلیون ساعت بازی‌های ایکس‌باکس 360 را بر روی کنسول نسل هشتمی خود بازی کرده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده