// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

ایکس‌ باکس وان پرفروش ترین کنسول ماه آگوست میلادی شد

با معرفی کنسول ایکس‌باکس وان S مایکروسافت شروعی جدید و نو را آغاز کرد. در ماه آگوست میلادی نیز بار دیگر ایکس‌باکس وان توانست پرفروش‌ترین کنسول ماه انتخاب شود. با زومجی همراه باشید.

وقتی یک کنسول با سیاست‌های درست معرفی و عرضه می‌شود، می‌تواند به موفقیت سازنده کمک کند. همانطور که در ابتدا پلی‌استیشن 4 عرضه شد و توانست ماه‌های زیاد و متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه انتخاب شود. از طرفی در نمایشگاه E3 2016 مایکروسافت ایکس‌باکس وان S را با قابلیت‌های جدید و قیمت پایین و صد البته ظاهر زیبایش معرفی کرد. با توجه به استقبال بیش از حد کاربران از این کنسول، ایکس‌باکس وان توانست در ماه جولای میلادی به عنوان پر فروش‌ترین کنسول ماه شناخته شود. حال یک ماه گذشته و آمار ماه آگوست میلادی نیز توسط گروه NPD منتشر شده است. طبق این آمار بار دیگر ایکس‌باکس وان توانسته است عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه را از آن خود کند. مایکروسافت با انتشار یک بیانیه در این باره می‌گوید:

ممنون از تمامی هواداران برای هیجان و شوقی که برای بازی‌های جدید مایکروسافت و کنسول ایکس‌باکس وان S داشتند. ایکس‌باکس وان S تا تعطیلات امسال تنها کنسولی که است درایو نوری بلو-ری 4K، قابلیت استریم با کیفیت 4K و قابلیت HDR برای ویدیوها و بازی کردن را در اختیار شما قرار می‌دهد. طبق آمار گروه NPD بار دیگر توانستیم بهترین کنسول ماه شویم. این نشان می‌دهد که کاربران چقدر به شبکه ایکس‌باکس لایو اعتماد دارند. شبکه‌ای که سریع‌ترین و بهترین سرورها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این پیشرفت را می‌توان در آمار منتشر شده از میزان ساعت بازی کردن کاربرهایمان نیز فهمید که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد بیشتر شده است. همچنین ما بازخوردهای خیلی خوبی در بخش Xbox Design Lab از سوی هوادارانمان در یافت کرده‌ایم. خیلی از کاربرها طراحی‌های خود را برایمان فرستاده و یا در مورد طراحی‌های مختلف نظراتشان را اعلام کرده‌اند. ما مفتخریم که اعلام کنیم تا تعطیلات و بروزرسانی‌های جدید برای کنسول ایکس‌باکس وان قابلیت ایجاد گروه‌های دوستی نیز بوجود می‌آید. همچنین شاهد عرضه بازی‌هایی نظیر ReCore، Forza Horizon 3، Gears of War 4 و Dead Rising 4 هستیم.

از آن سوی میدان سونی دو کنسول جدید را معرفی کرد. اولین خبر مدل جدید پلی‌استیشن 4 و  دیگری پلی‌استیشن 4 پرو. قطعا هدف اصلی سونی در این میان پلی‌استیشن 4 پرو است که می‌تواند بازی‌ها را تا نزدیکی‌های رزولوشن 4K ارتقا دهد. همچنین این کنسول از ویژگی‌هایی نظیر HDR نیز برخوردار بوده و در تاریخ ۲۰ آبان ماه (۱۰ نوامبر میلادی) با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد. حال باید صبر کرد و دید آیا مایکروسافت نیز در فصل پاییز می‌تواند همچنان پیشتاز باشد یا نه.

در آخر نظر شما کاربران چیست؟ آیا پلی‌استیشن پرو با توجه به ویژگی‌ها و قیمتی که دارد می‌تواند نظر کاربران را جلب کند؟


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده