نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

شخصیت‌های اصلی بازی Mass Effect: Andromeda عضو یک خانواده هستند

به‌دنبال نمایش فوق‌العاده بازی Mass Effect: Andromeda در نشست پلی‌استیشن، حال بایوور اعلام کرده که شخصیت‌های مذکر و مونثِ قابل انتخاب بازی، خواهر و برادر هستندو با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری مس افکت همیشه به‌بازیکنان اجازه داده تا شخصیت قابل بازی خودشان را -چه مذکر، چه مونث- انتخاب کنند. جدیدترین بازی این مجوعه که تحتِ‌نام «آندرومدا» شناخته می‌شود هم از این قاعده مستثنی نیست. اما این موضوع در نسخهٔ جدید، متفاوت‌تر و صدالبته جالب‌تر است. به‌طوری‌که همین کاراکترها، ارتباط خونی دارند. مک والترز، مدیر نوآوری بازی، می‌گوید:

موردی که مردم از آن بی‌اطلاع‌اند، این است که شخصیت‌های قابل بازی در آندرومدا باهم خواهر و برادر هستند. هردوی آن‌ها در یک زمان مشخص، در بازی حضور خواهند داشت. پس اگر شما به‌عنوان خواهر -رایدرِ مونث- بازی کنید، برادر شما در جایی از کهکشان درحال کنکاش است و بلعکس. موضوع رباینده دیگر در رابطه با مس‌افکت، شخصی است که لباس N7 را به‌تن داشت. درواقع آن شخص پدر خانواده است. ما خانواده Ryder را کاملاً معرفی کردیم، اما اسامی و موارد دیگری برای آینده هم وجود دارد.

Mass Effect: Andromeda که قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۶ (آذر-اسفند ۱۳۹۵) منتشر شود، با تاخیر در سه ماهه اول سال آینده میلادی؛ یعنی در بازه زمانی بین اول ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی روانه بازارها خواهد شد. این اثر، حوادث کهکشانی کاملاً جدید را مدت‌ها پس از اتفاقات سه‌گانه اصلی روایت می‌کند.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده