نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تبلیغ تلویزیونی فصل هفتم سریال The Walking Dead

اخیراً تبلیغ تلویزیونی جدید فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر شده که بر روی آنتاگونیست این مجموعه یعنی نگان متمرکز است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

فصل هفتم سریال مردگان متحرک ماه آینده بر روی آنتن می‌رود و اکثرِ طرفداران در حال گمانه‌زنی برای شخص کشته شده توسط شخصیت منفی سریال (نگان) هستند. جواب این سوال، به یک معما ختم می‌شود. معمایی که تاکنون توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. همین شخصیت، در کانون تبلیغات سریال هم قرار دارد و طی تبلیغ تلویزیونی جدید سریال هم بیشترین دقایق ممکن را به‌خودش اختصاص داده است. در تیزر یادشده، ما پس از مدت‌ها بالاخره رُزیتایی را می‌بینیم که چند وقت غیبش زده بود و دست بر قضا، درحال گریز است -از چه کسی، خدا می‌داند-. همچنین نگاهی داریم به دار و دستهٔ پادشاهی «Kingdom» که به‌نظر، نقسی اساسی را در سریال ایفا خواهند کرد. شما می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را در ادامه تماشا کنید:

-

پخش فصل هفتم سریال مردگان متحرک از شبکه AMC، در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) امسال آغاز می‌شود. باید منتظر ماند و دید که چه‌کسی بالاخره با لوسیل (چوب بیسبال) ملاقات کرده است. شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده