نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

پلی استیشن 4 پرو گیم پلی بازی ها را با رزولوشن 1080p ضبط خواهد کرد

در جریان نشست رویداد پلی‌استیشن که شب گذشته برگزار شد، کنسول جدید و قدرتمند پلی‌استیشن 4 پرو رونمایی شد و حال مشخص شده این کنسول، گیم‌پلی را با رزولوشن 1080p ضبط خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کنسول پلی‌استیشن 4 پرو،‌ دیشب معرفی شد و مشخص شد که کنسولی بسیار قدرتمند است. حال مشخص شده که برخلاف پلی‌استیشن 4 معمولی که ویدیوهای گیم‌پلی را با رزولوشن 720p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کرد و اسکرین‌شات‌هایی با رزولوشن 1080p می‌گرفت، این کنسول توانایی این را دارد که ویدیوها را با رزولوشن 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند و اسکرین‌شات‌ها را با رزولوشن 4K بگیرد. 

کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، در ماه آبان و با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند حتی ویدیوهای خود را با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه استریم کنند. این مسئله البته به محیط شبکه‌ای که پلی‌استیشن 4 پرو در آن قرار دارد، بستگی دارد. 

دو شبکه یوتیوب و دیلی‌موشن، از ویدیوهایی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برای استریم پشتیبانی می‌کنند و شبکه توییچ نیز با ویدیوهایی با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم سازگار است. 

در زمان معرفی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، Sony اعلام کرد که پردزانده گرافیکی این کنسول، تا دوبرابر از پلی‌استیشن 4 قوی‌تر است و دارای پردازنده‌ای با سرعت کلاک بیشتری در مقایسه با پلی‌استیشن 4 خواهد بود. این کنسول دارای یک ترابایت حافظه داخلی است. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده