نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی Rise of the Tomb Raider

Rise of the Tomb Raider یکی از بازی‌هایی است که روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو با کیفیت بهتری اجرا خواهد شد و حال تریلری از این نسخه بازی منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

سونی دیشب کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را در جریان رویداد نشست پلی‌استیشن معرفی و اعلام کرد که برخی از بازی‌های پلی‌استیشن 4 معمولی، با کیفیت بهتری روی این کنسول اجرا خواهند شد. یکی از این بازی‌ها، Rise of the Tomb Raider است که طبق اعلام استودیو کریستال داینامیکس، کیفیت بهتری روی کنسول میان‌نسلی سونی دارد. برای این بازی، سه حالت کیفیت بالا در نظر گرفته شده که اولی اجرا در رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است. حالت دوم، اجرای بازی در رزولوشن 1080p با نرخ فریم ثابت ۶۰ است و در نهایت حالت جزییات بالاتر که باعث می‌شود بازی در رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۳۰، با جزییات گرافیکی بهتر اجرا شود. سازندگان در این مورد گفتند:

سونی کنسول میان‌نسلی خود را در جریان رویداد نشست پلی‌استیشن معرفی کرد و به لطف توان بیشتر این کنسول، ما می‌توانیم جزییات بیشتری در بازی Rise of the Tomb Raider قرار دهیم. این بازی هنگام عرضه روی پلی‌استیشن 4 پرو، سه حالت رزولوشن 4K، رزولوشن 1080p با نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 1080p با نرخ فریم ۳۰ و در عوض جزییات بالاتر خواهد داشت که می‌توانید به دلخواه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

این استودیو همچنین تریلری هم از نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بازی منتشر کرد که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده