نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

سونی به زودی درباره مشخصات فنی پلی استیشن 4 پرو اطلاعات بیشتری ارائه می دهد

دیشب و پس از معرفی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو سازندگان بازی Horizon: Zero Dawn در مصاحبه‌ای اطلاعات بیشتری درباره این کنسول ارائه دادند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید. 

در جریان میزگردی که شب گذشته و پس از اتمام نشست پلی‌استیشن برگزار شد، اعضای استودیو گوریلا گیمز، سازندگان بازی Horizon: Zero Dawn درباره قدرت پلی‌استیشن 4 پرو صحبت کردند و از امکاناتی که این کنسول در اختیار آنها قرار می‌دهد، حرف زدند. در این میزگرد، هرمن هالست، مدیر استودیو Guerrilla Games، و ژان-بارت فن بیک، مدیر هنری این استودیو حضور داشتند.

فن بیک اعلام کرد که مارک سرنی، معمار ارشد پلی‌استیشن 4، به زودی در یک جلسه، اطلاعات جدید و جزئیات‌ بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری این کنسول ارائه خواهد داد. با این همه تاریخ برگزاری این جلسه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. در این هنگام یکی از اعضای سونی، حرف فن بیک را قطع کرد و اعلام کرد ما به زودی جزئیات تکنیکی جدیدی از پلی‌استیشن 4 پرو ارائه خواهیم داد.

تمام این صحبت‌ها، زمانی مطرح شد که یکی از حضار از فن بیک درباره رندر شدن تکسچرهای بازی هورایزون: زیرو داون در رزولوشن 4K برروی پلی‌استیشن 4 پرو سوال کرد. در پاسخ این سؤال، فن‌ بیک اعلام کرد که بازی کاملا 4K نخواهد بود اما به قدری به این رزولوشن نزدیک است که شما نمی‌توانید تفاوت آن را تشخیص دهید:

 بازی 4K نخواهد بود اما به قدری به این رزولوشن نزدیک است که با چشم انسان نمی‌توان تفاوت آن را تشخیص داد.

بازی Horizon: Zero Dawn یکی از آن بازی‌هایی است که از ویژگی‌های جدید کنسول پلی‌استیشن 4 پرو مانند رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد. این کنسول جدید در ماه نوامبر (آبان) با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده