نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

وسایل جانبی جدید پلی استیشن 4 معرفی شدند

دیشب و در جریان نشست پلی‌استیشن، سونی تمرکز خود را برروی معرفی پلی‌استیشن 4 پرو گذاشته بود. اما علاوه بر این کنسول، وسایل جانبی جدیدی نیز برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Sony در جریان رویداد نشست پلی‌استیشن که شب گذشته برگزار شد، دو کنسول جدید یعنی نسخه جدید پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو را معرفی کرد. در کنار این دو کنسول، تعدادی وسیله جانبی جدید هم معرفی شد.

یکی از این وسایل جانبی، نسخه جدید کنترلر دوال‌شاک 4 بود. این کنترلر دقیقا همان چیزی بود که پیش از کنفرانس در جعبه کنسول پلی‌استیشن 4 جدید فاش شده بود. یکی از تغییرات Dualshock 4 جدید،‌ اضافه شدن یک نوار نوری به قسمت بالایی تاچ‌پد است. علاوه بر این، کنترلر جدید پلی‌استیشن 4، توانایی این را به دست آورده است که از طریق کابل USB داده را انتقال دهد. قیمت این کنترلر ۶۰ دلار خواهد بود و به دلیل اینکه تغییرات بسیار کوچکی در آن اعمال شده است، نام آن تغییری نکرده است. این کنترلر در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.

دومین وسیله جانبی جدید پلی‌استیشن 4، دوربین جدید پلی‌استیشن بود. این وسیله جانبی نیز فقط از لحاظ ظاهری دستخوش تغییر شده است و هیچ تغییر دیگری به خود ندیده است. دوربین جدید پلی‌استیشن، طراحی استوانه‌ای شکلی دارد و شما می‌توانید زاویه دوربین را تنظیم کنید. به غیر از این تفاوت‌های ظاهری، Playstation Camera هیچ تغییری دیگر نکرده است. این وسیله جانبی هم با قیمت ۶۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. 

سومین وسیله جانبی جدید، پایه نگهدارنده کنسول به صورت عمودی است که هم با پلی‌استیشن 4 جدید (که نازک‌تر از پلی‌استیشن 4 اصلی است) و هم با پلی‌استیشن 4 پرو سازگار است و قیمتی معادل با ۲۵ دلار دارد. تمامی این وسایل جانبی جدید از تاریخ ۱۵ سپتامبر (۴ مهر) در آمریکای شمالی، اروپا و ژاپن و همزمان با عرضه نسخه جدید پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهند گرفت.

یکی دیگر از وسایل جانبی جدید معرفی شده، یک هدست وایرلس با نام Platinum Wireless Headset است. این هدست قیمتی بالا و برابر با ۱۶۰ دلار دارد و هم‌قیمت هدست طلایی پلی‌استیشن است. این هدست، یک هدست بالارده خواهد بود. سونی در توضیحات این هدست گفته که هدست پلتینیوم آنها، از مواد بسیار خوبی در ساخت خود بهره برده تا این هدست برروی گوش بسیار راحت باشد. صدای ۷/۱ کاناله مجازی که از تکنولوژی سه بعدی استفاه می‌کند نیز از دیگر ویژگی‌های این هدست است. این هدست یک میکروفون و یک جک ۳/۵ میلی‌متری مخفی نیز دارد و با پلی‌استیشن VR نیز سازگار است. 

در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت کنسولهای بازی از دیتابیس محصولات زومیت استفاده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده