// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۳

سونی از تفاوت های بازی Days Gone بر روی پلی استیشن 4 پرو می گوید

کمپانی سونی در مصاحبه با دارن یاگر طراح بازی Days Gone به صحبت در مورد تفاوت‌های ظاهری این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو پرداخته است.

در طی رویداد نشست پلی‌استیشن بود که ویدیویی از تفاوت‌های ظاهر بازی Days Gone بر روی پلی‌استیشن 4 و نسخه پرو این کنسول منتشر شد. حال دارن یاگر، طراح بازی Days Gone از تفاوت‌های ظاهری این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو گفته است. 

یاگر در ابتدای صبحت‌هایش به این نکته اشاره کرده است که بازی Days Gone به خوبی و بدون اشکال بر روی نسخه ۲۰۱۳ پلی‌استیشن 4 اجرا خواهد شد. خصوصا به دلیل امکان بروزرسانی این دسته از کنسول‌ها و استفاده از HDR، می‌توان جلوه‌های بصری بهتری را مشاهده کرد. به واسطه HDR دامنه داینامیک روشنایی بیشتری بین نقاط تاریک و روشن ایجاد می‌شود که باعث می‌شود شدت‌های نوری دقیق به نمایش دربیایند. دارن یاگر در این باره می‌گوید زمانی که دیکن، قهرمان بازی Days Gone وارد ساختمان می‌شود، فضا تاریک و در زمان خروج، به یکباره محیط روشن می‌‌شود. نمایش این تغییرات بر روی تلویزیون‌های SDR امری دشوار است:

زمانی از HDR استفاده می‌کنید، محیط اطراف طبیعی می‌شوند، انگار که از پنجره به محیط بیرون نگاه می‌کنید. هدف ما ارائه جلوه‌های بصری واقع‌گرایانه در محیط‌های بازی است

دو مزیت اصلی پلی‌استیشن 4 پرو، پشتیبانی از محتوای ویدیویی 4K و HDR است. این دستگاه از واحد پردازش گرافیکی سریع‌تری که برپایه معماری پولاریس کمپانی ای‌ام‌دی ساخته شده و از پردازنده مرکزی با کلاک بالاتری نسبت به نسخه اصلی بهره می‌برد. در مقام مقایسه باید گفت که GPU این کنسول دو برابر قدرتمند‌تر از نسخه ۲۰۱۳ کنسول پلی‌استیشن 4 است. بازی موردانتظار Days Gone، جدیدترین محصول استودیو بند برای انتشار بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Venture Beat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده