// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۸

سازگاری با HDR هفته آینده به تمام مدل های پلی استیشن 4 می آید

سونی در جریان نشست پلی‌استیشن (Playstation Meeting) از انتشار بروزرسانی جدیدی با هدف سازگاری تمامی مدل‌های کنسول پلی‌استیشن 4 با HDR در هفته آینده خبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در نهایت نشست مورد انتظار پلی‌استیشن تمام شده و سونی از دو محصول جدید خود پلی‌استیشن 4 پرو (Playstation 4 Pro) و مدل جدید پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. با توجه به پشتیبانی کنسول میان‌نسلی پلی‌استیشن 4 پرو از قابلیت HDR،‌ این کمپانی ژاپنی از انتشار Firmware جدید برای تمامی مدل‌های پلی‌استیشن 4 جهت پیروی از ویژگی سازگاری با HDR در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو خبر داده است. طبق اعلام سونی دارندگان تمامی مدل‌ها می‌توانند کنسول خود را به Firmware جدید بروزرسانی کنند.

اینطور که به نظر می‌رسد نسخه 4.00 نرم‌افزار پلی‌استیشن که در اوایل تابستان به صورت بتا در دسترس برخی کاربرانِ انتخاب شده قرار گرفته بود، برخی ویژگی‌های جدید را به رابط کاربری کنسول می‌آورد. طبق گفته‌ سونی در جریان نشست امشب، یکی از ویژگی‌های فوق سازگاری با دامنه داینامیک بالا یا همان HDR برای پلی‌استیشن 4 است. امکان اجرای بازی‌ها با خروجی HDR و استریم به صورت 4K، دو مشخصه اصلی کنسول تازه معرفی شده پلی‌استیشن 4 پرو است.

PS4 HDR

بروزرسانی سفت‌افزار (firmware) سازگاری HDR را به تمامی مدل‌های پلی‌استیشن 4 بدون نیاز به تغییر کنسول می‌آورد. خانواده پلی‌استیشن 4، اکنون شامل سه کنسول از جمله مدل اوریجینال، نسخه کوچکتر شده برای عرضه در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور)‌ و پلی‌استیشن 4 پرو می‌شود. با وجود بروزرسانی، تنها پلی‌استیشن 4 پرو قادر به ارائه بازی‌های با خروجی 4K خواهد بود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده