// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید بازی NBA 2K17

توکی گیمز تریلر جدیدی از بازی NBA 2K17 منتشر کرده است که طراحی‌های دقیق بازی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

 2k Sport تریلر جدید بازیNBA 2K17 منتشر کرد که تمرکز زیادی بر روی طراحی محیط سالن‌های بسکتبال دارد و نشان می‌دهد که تمامی محیط‌های بازی با جزییات بالایی طراحی شده‌اند.

 2K اعلام کرد که هر ۳۰ سالن NBA را در سراسر ایالات متحده و کانادا بازدید کرده تا بتواند به صورت دقیق سالن‌ها و صدای داخل سالن را طراحی کند. همانطور که در ویدئو مشاهده می‌کنید صدای بوق داخل هر سالن متفاوت است. 2K گفت:

ما توانستیم برای اولین بار بهترین تجربه حقیقی را در بازی ورزشی خلق کنیم.

در سایر خبر‌ها در مورد بازی NBA 2k17 استودیو سازنده بازی 2K  اعلام کرد که بازیگر فیلم Creed مایکل بی جردن ستاره بازی در حالت MyCareer است.شما می‌توانید حالت MyCareer را در هفدهم شهریور ماه با اپلیکیشن رایگان با نام The Prelude که برای پلی استیشن 4 وایکس‌باکس وان منتشر می‌شود، شروع کنید. با این برنامه می‌توانید موقعیت بازیکن را در بازی، استایل بازی و ویژگی‌های فیزیکی از قبیل قد و طول دست را انتخاب کنید.

تاریخ انتشار بازی ۳۰ شهریور ماه است البته در صورت پیش خرید این بازی می‌توانید بازی را چهار روز زودتر تجربه کنید. علاوه بر انتشار این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، NBA 2K17 برای پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی نیر منتشر می‌شود.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده