نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

دفترچه هنری بازی League Of Legends به‌صورت دیجیتالی و رایگان عرضه شد

به‌عنوان بخشی از دهمین سالگرد ریوت‌ گیمز، دفترچه هنری بازی League Of Legends به‌صورت دیجیتالی و رایگان عرضه شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کتاب هنری بازی League Of Legends جدیداً به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته و چشم‌اندازِ دیگری از هیروهای بازی را به ما نشان می‌دهد. این کتاب هنری که رایگان عرضه شده، دیجیتالی است. در این بین، نسخه‌ای فیزیکی هم از این دفترچه وجود دارد که قیمت آن ۷۰ دلار است.

در ادامه قرار است تعدادی از این تصاویر مفهومی را باهم مرور کنیم و حتی نگاهی به نحوه ساخت قهرمان‌های مورد علاقه‌مان داشته باشیم. درواقع با این تصاویر، می‌توان با نگرشی متفاوت به بازی نگاه کرد و به هنرِ فوق‌العاده در ورای آن پی برد.

به‌طور مثال، شما می‌توانید تصویری پر زرق و برق از شخصیت Ekko را مشاهده کنید:

Ekko

و این طرح زیبای سیاه‌و‌سفید از Heimerdinger:

Heimerdinger



و این تصویر سیاه سفید که هیرو را به شکلی غیرمسلح، نشان می‌دهد:

Vi

از این تصویر شخصیت Gnar که جنب‌و‌جوش‌‌های وی را نشان می‌دهد هم نمی‌شود گذر کرد:

Gnar

بعد از این تصاویر، به شخصی بر می‌خوریم که دزدان دریایی باهوش از وی می‌ترسند. کسی که اغلب انزوا را ترجیح می‌دهد؛ اما بعضی اوقات هم نمی‌تواند تنها باشد. شما آن شخص را درحالی می‌بینید که دارد زخم بر روی شانه‌اش را با چاقو می‌سوزاند:

همچنین یک تصویر از مپِ افسانه‌ای Summoner’s Rift هم در دفترچه دیجیتالی وجود دارد که معروف‌ترین منطقه بازی تلقی می‌شود. محیط‌های جنگلی در تصویر خودنمایی می‌کنند:

Summoner’s Rift

در پایان هم نگاهی داریم به یک طرح حکاکی شده. این پی‌رنگ فوق‌العاده خیره‌کننده است و به‌نظر می‌رسد که یکی از نقشه‌های مورد استفاده در بازی باشد:


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده