// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

بتسدا به دنبال اضافه کردن هر چه سریعتر مادها به نسخه پلی استیشن 4 بازی Fallout 4

پیت هاینز، مدیر بازاریابی کمپانی بتسدا در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این کمپانی درصدد اضافه کردن ویژگی پشتیبانی از ماد بر روی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Fallout 4 در سریع‌ترین زمان ممکن است.

امکان استفاده از مادهای بازی Fallout 4 بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 قرار یود در ماه ژوئن فراهم شود که این تصمیم کمپانی بتسدا به دلایلی نامعلومی عملی نشده و این کمپانی از ارائه توضیح در این‌باره سر باز زده است. در مصاحبه وب‌سایت مترو با پیت هاینز، مدیر بازاریابی کمپانی بتسدا، در مورد دلایل تاخیر در اضافه شدن ماد به کنسول پلی‌استیشن 4 سوال شد، که او نیز بر طبق سیاست‌های کمپانی سازنده بازی Fallout 4 به این پرسش، پاسخ نداد، اما در عوض چنین گفت:

تنها می‌توانم بگویم که پشتیبانی از ماد بر روی پلی‌استیشن 4 در مرحله سنجش و ارزیابی به سر می‌برد و در زمانی که این پروسه طی شده و ما اطلاعاتی برای ارائه داشته باشیم، در این باره صحبت خواهیم کرد.

مصاحبه‌کننده وب‌سایت مترو از گفته‌های پیت هاینز چنین استنباط می‌کند که عامل به تاخیر افتادن پشتیبانی از ماد بر روی پلی‌استیشن 4 کمپانی سونی است. پیت هاینز در ادامه صحبت‌هایش اذعان می‌کند که بتسدا از تصمیمش مبنی بر فراهم کردن امکان استفاده از ماد بر روی پلتفرم نسل هشتم سونی منصرف نشده است:

تاخیر در ارائه این ویژگی به معنای تصمیم به انجام ندادن آن نیست. بدون شک این تصمیم را عملی خواهیم کرد و قصد داریم در سریع‌ترین زمان ممکن مادها را به پلتفرم پلی‌استیشن 4 بیاوریم.

در ماه می بود که دارندگان پلتفرم ایکس‌باکس وان توانستند از مادهای بازی Fallout 4 استفاده کنند. مادهای این بازی ابتدا بر روی رایانه‌های شخصی ساخته و سپس در Bethesda.net آپلود می‌شوند. این سرویس امکان دانلود مادها برای دارندگان کنسول مایکروسافت فراهم کرده و احتمالا شیوه دریافت مادها بر روی پلی‌استیشن 4 نیز به همین شکل خواهد بود. کمپانی بتسدا در ۱۰ تیر اعلام کرد که پشتیبانی از ماد نسخه پلی استیشن 4 بازی Fallout 4 با تاخیر مواجه شده و یکی از موانع سد راه فرمت مورد استفاده کمپانی سونی در فایل‌های صوتی است.

پیت هاینز در ادامه مصاحبه با وب‌سایت مترو در پاسخ به سوال مطرح‌شده در باب برگزاری کنفرانس در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ گفته است که به دلیل پروژه‌های در حال ساخت کمپانی بتسدا که مدت زمان کنفرانس را پوشش خواهند داد، این امر بسیار محتمل است:

براساس دانسته‌هایم، احتمال می‌دهم که در سال آینده نیز یک کنفرانس در نمایشگاه E3 برگزار کنیم.

پیش از این کمپانی بتسدا اعلام کرده بود که The Elder Scrolls VI را خواهد ساخت و تاد هاوارد، کارگردان بازی Fallout 4 خبر از در دست ساخت بودن پروژه‌های «بزرگ» و «دیوانه‌وار» داده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده