نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

تولید و فیلمبرداری ریبوت فیلم The Crow از ماه ژانویه ۲۰۱۷ آغاز می شود

تولید و فیلمبرداری بازسازی فیلم کلاغ (The Crow) با حضور و بازی جیسون موموآ، بازیگر و ستاره نقش آکوامن در فیلم لیگ عدالت (Justice League)، از ژانویه ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق خبرهایی که منتشر شده است، تولید و فیلمبرداری بازسازی فیلم The Crow از ژانویه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. جیسون موموآ، بازیگر نقش نقش کال دروگو در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و همچنین بازیگر و ستاره نقش ابرقهرمانی آکوامن، به عنوان بازیگر اصلی در این فیلم نقش آفرینی خواهد کرد.طبق خبری که The Wrap منتشر کرده است، پیش از این شایعاتی زیادی مبنی بر حضور موموآ در این فیلم به گوش می‌رسید، اما وی به تازگی تصویری از خود در کنار کرین هاردی، کارگردان فیلم The Crow، با هشتگ «بستن قرارداد» و «شغل رویایی» را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد تا مهر تاییدی بر شایعات منتشر شده بزند.

در ابتدا قرار بود این فیلم در سال ۲۰۱۵ تولید و اکران شود، اما پس از تشکیل پرونده کمپانی Relativity Media برای ورشکستگی، تولید این فیلم به حالت تعلیق درآمد و تا به امروز ساخت آن بارها با تاخیر مواجه شده است. انتظار می‌رود بازسازی آن نسبت به فیلم اصلی The Crow که در سال ۱۹۹۴ ساخته و اکران شد، اقتباسی وفادارانه‌تر به رمان گرافیکی جیمز اوبار باشد. جیسون موموآ قرار است نقش اریک دراون را بازی کند که پس از قتل توسط گروهی از دنیای مردگان برای انتقام گرفتن باز می‌گردد. براندون لی در فیلم اصلی این نقش را بر عهده داشت. جک هیوستون، بازیگر سریال امپراتوری بوردواک (Boardwalk Empire)، در ابتدا قرار بود این نقش را بازی کند، اما به علت مشکلات و مسائل در برنامه‌ریزی تولید فیلم و تداخل با برنامه‌های وی، این فیلم را ترک کرد. بردلی کوپر و لوک ایوانز دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این قرار بود نقش دراون را در فیلم The Crow بازی کنند.

موموآ در فیلم Justice League برای بازی در نقش آکوامن حضور دارد و این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. وی همچنین در فیلم مستقل شخصیت آکوامن با عنوان آکوامن (Aquaman) نیز حضور دارد، این فیلم به کارگردانی جیمز وان قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده