// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

احتمال عرضه یک Season Pass دیگر برای Rainbow Six: Siege وجود دارد

با نزدیک شدن به سالگرد عرضه بازی آنلاین و تیمی Tom Clancy's Rainbow Six: Siege، بنظر می‌رسد یوبیسافت، سازنده و ناشر Rainbow Six، قصد دارد تا یک سیزن‌پس دیگر را برای این بازی عرضه کند. با زومجی همراه باشید.

اخیرا یک فرم نظرسنجی برای یک سری از کاربران بازی Rainbow Six: Siege فرستاده شده تا به سوالاتی حول این بازی جواب دهند. طبق صحبت‌های یکی از این کاربران در سایت ردیت، بنظر می‌رسد در این سوالات یوبیسافت از علاقه کاربران به عرضه یک سیزن‌پس دیگر برای این بازی پرسیده است. جالب‌ترین نکته این قضیه اینجاست که وقتی مسئولین گیم‌اسپات با یوبیسافت تماس برقرار کردند، آن‌ها نظری در مورد تایید یا رد شدن این خبر نداده‌اند.

البته احتمال می‌رود که شاهد عرضه دومین سیزن‌پس برای بازی Rainbow Six: Siege باشیم. زیرا اولین سیزن‌پس این بازی و محتویات آن جوری تعبیه شده که فقط تا یک سال این بازی را پشتیبانی می‌کندو حال تا چند ماه دیگر وارد دومین سال از عرضه این بازی شده و باید منتظر عرضه شدن یک سیزن‌پس دیگر با محتویاتی جدیدتر باشیم. از طرفی سیزن‌پس Siege نقشه‌ها و کلاس‌های جدید را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد، زیرا این ویژگی‌ها به صورت رایگان برای کاربران در نظر گرفته شده است. سیزن‌پس بازی شامل یک سری آیتم‌های خاص و پوشش‌های مختلف برای کاربران و یک سری تخفیفات برای خرید‌های داخل بازی و پرک‌های مختلف است. در واقع تعریف سیزن‌پس برای Rainbow Six: Siege با بازی‌هایی مثل Call of Duty یا Battlefield متفاوت است.

در آخر انتظار داریم همانند زمانی که یوبیسافت اعلام کرد نقشه‌ها و کلاس‌های جدیدی که برای Rainbow Six: Siege در آینده عرضه می‌شوند، به رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود، بازهم شاهد معرفی کلاس‌های شخصیتی و نقشه‌های جدیدتر برای این بازی به صورت رایگان باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده