نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Badland 2 برای اندروید عرضه شد

بازی موبایل Badland 2 که پیش از این برای iOS عرضه شده بود، برای اندروید هم عرضه شد. با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل Badland 2 دنباله بازی Badland است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و توانست با بیش از ۳۰ میلیون دانلود، خود را به عنوان یک بازی موبایل موفق مطرح کند. همین امر هم باعث شد تا سازندگان این بازی یعنی یوهانس وورینن و یوهانا میلیس دنباله آن را هم بسازند که با نام Badland 2 سال گذشته برای iOS عرضه شد. حال کمپانی چیتا موبایل، این بازی را برای پلتفرم اندروید نیز منتشر کرده است. Badland 2 یک بازی دوبعدی رایگان (Free-to-Play) است که مانند نسخه اول خود، از طراحی‌های بسیار زیبا و ایده‌های خلاقانه‌ای بهره می‌برد. در این بازی کنترل یک موجود سیاه‌رنگ را برعهده دارید و باید در جنگل مرموز حرکت کرده و پازل‌های مبتنی بر فیزیک بازی را حل کنید.

همچنین در نسخه دوم بازی یک سری موانع و المان‌های جدید مثل آتش، یخ، آب و نور هم به بازی اضافه شده است که آن را بیش از پیش جذاب‌تر می‌کند. بازی همچنین علاوه بر بخش تک‌نفره، دارای یک بخش چندنفره است که در آن باید چالش‌های مختلفی را انجام داده و خود را به عنوان بازیکن برتر بازی مطرح کنید. برخی از این چالش‌ها عبارتند از رسیدن به مقصد در سریع‌ترین زمان، زنده ماندن برای مدت طولانی‌تر نسبت به رقبا و نجان بیشترین تعداد از کلون‌ها.

با اینکه Badland 2 یک بازی رایگان است، ولی از تبلیغات درون برنامه‌ای بهره می‌برد و می‌توانید با پرداخت ۴ دلار، نسخه کامل و بدون تبلیغ بازی را تجربه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده