نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

بازی جدید پیتر مولینیو با نام The Trail در اپ استور عرضه شد

بازی The Trail، جدید‌ترین ساخته پیتر مولینیو، تقریبا دو سال پیش معرفی شده بود و حال این بازی برای پلتفرم iOS عرضه شده است. با زومجی همراه باشید.

پیتر مولینیو، خالق بازی‌هایی چون Fable و Black & White، پس از جدا شدن از استودیو لاین‌هد، استودیو جدیدی با نام 22Cans تاسیس کرد که آخرین بازی آن‌ها، Godus Wars نام داشت. مولینیو تقریبا ۲ سال پیش اعلام کرد که یک بازی جدید با نام The Trail در دست ساخت دارد و حال این بازی در اپ استور اپل و برای پلتفرم iOS عرضه شده است. در توضیحات رسمی بازی در فروشگاه اپل آمده است:

The Trail شما را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌برد. در حالی که در مناطق متنوع قدم می‌زنید، از مناظر و محیط‌های زیبا لذت ببرید. بازی به شکلی طراحی شده که می‌توان با یک انگشت آن را کنترل کرد و در نتیجه The Trail برای همه مناسب است.

همچنین در این بازی امکان ساخت و ساز و خرید و فروش آیتم‌ها هم وجود دارد و از این طریق می‌توان در بازی کسب درآمد کرد. به‌علاوه برخی المان‌های چندنفره هم در بازی وجود دارند که از آن جمله می‌توان به امکان پیوستن به شهر‌های اداره شده توسط گیمر‌ها و تلاش برای رونق بخشیدن به آن‌ها اشاره کرد.

در پایان می‌توانید ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی را که توسط یکی از کاربران یوتیوب ضبط شده تماشا کنید:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده