// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

آنجلا لنسبوری به جمع بازیگران Game of Thrones اضافه شد

گزارش‌های جدید خبر از اضافه شدن آنجلا لنسبوری به فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، محصول شبکه اچ‌بی‌او می‌دهند. با زومجی همراه باشید.

در حالی که در حدود یک سال تا پخش هفتمین فصل از سریال تلویزیونی محبوب بازی تاج و تخت باقی مانده است، وب‌سایت Heroic Hollywood (به نقل از روزنامه آلمانی Bild) اعلام کرده است که انجلا لنسبوری، به عنوان بازیگر مهمان در دو اپیزود از این سریال حضور خواهد داشت. این رسانه خبری از نقشی که توسط انجلا لنسبوری ایفا خواهد شد، صبحتی به میان نیاورده است، اما به این نکته اذعان کرده است که وی چهار روز در محل فیلم‌برداری حاضر بوده است.

آنجلا لنسبوری در سال ۱۹۲۵ در لندن متولد شد. این هنرمند ۹۰ ساله تاکنون موفق به دریافت شش جایزه گلدن گلاب شده است. وی در سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۶ در ۲۶۴ اپیزود از سریال تلویزیونی Murder, She Wrote به ایفای نقش پرداخت. از دیگر آثار شاخص آنجلا لنسبوری می‌توان به Beauty and the Beast ،Bedknobs and Broomsticks ،The Manchurian Candidate, The Long ،Hot Summer ،National Velvet و Blue Hawaii اشاره کرد.

پنج روز پیش اعلام شد که جیم برودبنت، بازیگر نقش هوریس اسلاگهورن در مجموعه فیلم‌های هری پاتر و برنده جایزه اسکار، در فصل هفتم سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. همچنین پیش از این جزئیاتی از شخصیت‌های این فصل منتشر شده بود. فصل یکی مانده به آخر سریال Game of Thrones که مدتی است فیلم‌برداری آن به صورت رسمی آغاز شده، برای پخش در میانه سال ۲۰۱۷ از شبکه HBO برنامه‌ریزی شده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده