نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

نینتندو به برندگان مسابقه بازی Splatoon کنسول نینتندو NX جایزه می‌دهد

نینتندو قصد دارد در مسابقه‌ی Splatoon، بازی انحصاری Wii U، به برندگان مسابقه کنسول نینتندو NX اهدا کند. این درحالی است که هنوز هیچ اطلاعات رسمی از کنسول جدید نینتندو منتشر نشده است.

طبق بیانیه‌ای که نینتندو منتشر کرده، این شرکت با همکاری کمپانی «لیگ بازی‌های الکترونیکی» (ESL) قصد دارد مسابقات هفتگی بازی‌های Splatoon را تحت عنوان Go4Splatoon برگزار کند. این مسابقات یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده در اروپا آغاز خواهد شد.

این سری مسابقات به مدت شش ماه ادامه خواهد داشت و در مرحله‌ی نهایی جایزه اصلی مسابقات به تیم برنده اهدا خواهد شد. تیم‌های برنده در هر ماه برای بردن جایزه‌ی کنسول نینتندو NX با دیگر برندگان رقابت می‌کنند. توضیحات رسمی این مسابقات به شرح زیر است:

تیم‌هایی که قصد دارند مهارت خود را محک بزنند، می‌توانند در وبسایت Go4Splatoon ثبت نام کنند. در این وبسایت اطلاعات بیشتر مسابقه به همراه تمام قوانین و مقررات وجود دارد. بروزرسانی‌های روزانه در شبکه‌های اجتماعی بازی Splatoon و ESL منتشر خواهد شد.

با اینکه هنوز اطلاعاتی از کنسول جدید نینتندو منتشر نشده و حتی ظاهر و فرم فیزیکی آن نیز در ماه‌های گذشته مورد بحث بوده است، هر بازیکن از تیم‌ برنده‌ی مسابقه یک نینتندو NX جایزه می‌گیرد. این مسابقه و جایزه‌ی آن می‌تواند نشانی از این باشد که نینتندو به زودی از NX رونمایی خواهد کرد. محتمل‌ترین تاریخ رونمایی از کنسول جدید نینتندو، نمایشگاه بازی توکیو در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ شهریور  است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده