// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

ویدیو جدید بازی Titanfall 2 حاوی اطلاعاتی از تایتان های جدید بازی است

الکترونیک آرتز، ناشر بازی Titanfall 2، ویدیو جدیدی از این بازی را منتشر کرد. هرکدام از این ویدیوها حاوی اطلاعاتی از یک تایتان جدید و قابلیت‌هایش است. با زومجی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، الکترونیک آرتز با توجه به نزدیک شدن عرضه Titanfall 2 ویدیوهایی جدید از این بازی منتشر کرد. این در این ویدیوها شش تایتان جدید برای مخاطبین این بازی بهمراه قابلیت‌هایشان معرفی می‌شود. هرکدام از این تایتان‌ها ویژگی‌های مختص به خود را دارا بوده و باعث جذابیت بیشتر گیم‌پلی و تنوع در بخش انتخاب تایتان‌ها شده‌اند.

اولین تایتان «نورث‌استار» نام دارد. تایتانی که قابلیت پرواز کردن را در اختیار داشته و اسلحه‌اش یک اسنایپر است. نورث‌استار علاوه‌بر نبردهای هوایی که در آن تخصص دارد در نبردهای زمینی نیز می‌تواند مفید باشد. تایتان بعدی «لجیون» نام دارد. لجیون یک تایتان تدافعی است. از این‌رو بهتر است از وی مواقعی استفاده کنید که قصد دفاع کردن از پایگاه خود دارید. سومین تایتان «رونین» نام دارد. رونین در مبارزات نزدیک به شدت ماهر است. قابلیت شیفت کردن وی و همچنین استایل سامورایی که در اختیار دارد به وی اجازه می‌دهد تا براحتی در نبردهای نزدیک با سایر تایتان‌ها شرکت کرده و گیم‌پلی بازی را بیش از پیش جذاب‌تر کند. در ادامه می‌توانید تمامی قابلیت‌های مختص به سایر تایتان‌ها را در یک ویدیو به صورت کامل مشاهده کنید.

| |

همچنین الکترونیک آرتز بر این باور است که Titanfall 2 خیلی بهتر و موفق‌تر از نسخه قبلی خود خواهد بود. طبق صحبت‌های بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، بازی Titanfall 2 بدلیل چند پلتفرمه بودن و همچنین کاربران بیشتر بر روی کنسول‌های نسل هشتمی نسبت به گذشته، می‌تواند موفقیت‌های بیشتری کسب کند. بازی که نسخه اول آن در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت بود حال در تاریخ ۷ آبان ماه (۲۸ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

از طرفی Titanfall 2 علاوه‌بر بخش چند نفره شامل یک بخش داستانی است که دنیای جدیدی از Titanfall را به ارمغان می‌آورد. رابطه‌ای عمیق بین یک خلبان با تایتان خود را روایت می‌کند. احساساتی که در طول مبارزات یا اتفاقات مختلف به شما دست می‌دهند از ویژگی‌های بارز بخش داستانی Titanfall 2 است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده