// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

شبکه پلی استیشن با مشکل روبرو شده است

طبق اخبار منتشر شده از سوی سونی بنظر می‌رسد کاربران پلی‌استیشن نتوورک با مشکل اتصال به سرورها، بازی کردن و یا اجرای برنامه‌های مختلف مواجه شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

از امروز ساعت ۱ بامداد مشکلاتی برای سرورهای سونی بوجود آمد. در ابتدا این مشکلات مختص به کاربران پلی‌استیشن 4 بود. مشکلاتی نظیر ساخته نشدن اکانت جدید یا اتصال به اکانت خود و بازی کردن از مهم‌ترین این مشکلات بود. در این راستا در سایت پلی‌استیشن در بخش چک کردن وضعیت این شبکه نوشته:

از تمامی عزیزان بابت صبر و شکیبایی‌اشان تشکر می‌کنیم. در حال حاضر مهندسین ما در حال کار برروی این مشکلات بوده و آن را در اسرع وقت حل خواهند کرد.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قبلا به اکانت‌های خود متصل شده‌اند باید بگویم که در این بخش مشکلی ندارید ولی اگر تازه می‌خواهید وارد اکانت خود شوید، با مشکلاتی روبرو خواهید بود. البته این تازه بخشی از مشکلات است. در ساعت ۱ بامداد مشکلات فقط مربوط به سرورهای پلی‌استیشن نتوورک بر روی پلی‌استیشن 4 بوند ولی حال، این مشکلات گسترده‌تر شده و کاربران پلی‌استیشن 3 نیز در اتصال به سرورها به مشکل برخورده‌اند. همچنین بازی کردن، اجرای برنامه‌های مختلف و یا استریم کردن بر روی پلی‌استیشن 4 یا استفاده از سرویس پلی‌استیشن وو با مشکلاتی مواجه شده است.

البته تا به الان تاحد زیادی مشکلات مربوط به استفاده از سرویس پلی‌استیشن وو رفع شده است ولی همچنان مابقی مشکلات برای کاربران رفع نشده است.

آیا شما هم مشکلات مشابهی را تجربه کرده‌اید؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده