// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

سونی پیش فروش Gran Turismo Sport را لغو می‌کند

کمپانی سونی به دلیل تاخیر خوردن بازی Gran Turismo Sport، اقدام به لغو پیش‌فروش بازی کرده و پول افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، به آن‌ها پس می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که سونی پیش فروش بازی Gran Turismo Sport را از شبکه PSN لغو کرده است. این امر به عنوان یک اقدام احتیاطی به دلیل تاخیر اخیر این بازی است. این کمپانی با انتشار پیامی در این مورد گفت:

از شما برای پیش خرید بازی گرن توریسمو اسپورت از پلی‌استیشن استور تشکر می‌کنیم. با تاسف تاخیر گرن توریسمو اسپورت را در تاریخ ۹ مهر ماه سال جاری اعلام کردیم و تاریخ انتشار جدید بازی احتمالا سال آینده میلادی است، هنوز تاریخ انتشار دقیق این بازی در دسترس نیست. به دلیل تاخیر بازی، پیش خرید شما را لغو و مبلغ را به شما مرجوع خواهیم کرد که این فرایند ۷ الی ۱۰ روز طول می‌کشد. پس از اعلام تاریخ انتشار جدید گرن توریسمو اسپورت پیش خرید این بازی در پلی‌استیشن استور را دوباره به شما پیشنهاد خواهیم داد. از حسن انتخاب شما سپاس و عذر‌خواهی ما را بپزیرید.

تاریخ انتشار دقیقی از انتشار Gran Turismo Sport برای پلی‌استیشن 4 اعلام نشده است. قرار بود این بازی آبان ماه سال جاری عرضه شود ولی به سال آینده میلادی موکول شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده