نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

احتمال عرضه یک نقشه جدید برای بتای عمومی Battlefield 1

استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، اخیرا از طرفداران خواسته تا پیشنهاد‌های خود را برای اضافه شدن یک نقشه جدید به بتای عمومی بازی ارائه بدهند. با زومجی همراه باشید.

نسخه بتای عمومی بازی Battlefield 1 از چند روز پیش آغاز شده و طبق اعلام الکترونیک آرتز، روز پنج‌شنبه هفته جاری به پایان خواهد رسید. در این نسخه فقط نقشه صحرای سینا و دو حالت Conquest (۶۴ نفر) و Rush (۲۴ نفر) وجود دارند. با این حال ممکن است در روز‌های باقی‌مانده، شاهد اضافه شدن نقشه جدیدی به این نسخه از بازی باشیم؛ چرا که استودیو دایس، ابتدا در حساب توییتر رسمی خود، در پاسخ به یکی از طرفداران اعلام کرد که آن‌ها به نظرات و پیشنهاد‌های کاربران برای اضافه شدن نقشه جدید به بازی گوش می‌کنند و سپس از طرفدار مذکور خواست تا پیشنهاد خود برای نقشه جدید را در انجمن رسمی بازی مطرح کند.

همچنین در ادامه یکی دیگر از طرفداران به دایس گفت که آن‌ها از نقشه صحرای سینا خسته شده‌اند و سازنده بازی هم پاسخ زیر را به وی داد:

ما کاملا این موضوع را درک می‌کنیم و به همین دلیل هم از شما می‌خواهیم تا پیشنهاد خود را برای اضافه شدن نقشه جدید به نسخه بتای عمومی، در انجمن رسمی بازی مطرح کنید.

با اینکه در حال حاضر فقط یک نقشه در نسخه بتای عمومی وجود دارد، ولی به لطف مواردی مثل وسعت بالای این نقشه و همچنین آب و هوای پویا، تنوع بسیار زیادی را در هر بار بازی کردن در آن شاهد هستیم. دایس همچنین پیش از این اعلام کرده بود افرادی که بتوانند در نسخه بتا به سطح ۱۵ برسند و البته بازی را حداقل برای ۴ روز بازی کرده باشند، یک نشان مخصوص دریافت خواهند کرد و حال از این نشان رونمایی کرده که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

Battlefield 1

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده