نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸

تریلرهای جدید For Honor سه شخصیت از کلاس های این بازی را به تصویر می‌کشد

تریلرهایی از For Honor منتشر شده که هرکدام‌شان به یکی از تیپ‌های شخصیتی این بازی در سه کلاس سامورایی، وایکینگ و شوالیه می‌پردازد. در ادامه می‌توانید همراه زومجی این ویدیوها را تماشا کنید.

طی جشنواره‌ی PAX West 2016، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) سه تریلر جدید از بازی For Honor را منتشر کرده که هرکدام از آن‌ها با محوریت یکی از تیپ‌های شخصیتی فعلی بازی ساخته شده‌اند. در اولین ویدیو با کنسِی (Kensei، به‌معنای استاد شمشیرزنی) از کلاس سامورایی (Samurai) آشنا می‌شویم. یوبیسافت درباره‌ی این کلاس نوشته است:

تاریخ با سامورایی‌ها مهربان نبوده است. این جنگجویان خانه‌به‌دوش پس از آنکه سرزمین‌شان را [در رویارویی با] دریا و آتش از دست دادند، از سرگردانی دست کشیدند و تحت حکمرانی یک امپراتور مقتدر، ملتی جدید را به وجود آوردند.

کنسی یکی از شش گزینه‌ای خواهد بود که در نسخه‌ی آلفای For Honor در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. آن‌طور که از تریلر پیدا است، کنسی می‌تواند با شمشیر برنده‌اش سر دشمنان را از تن‌شان جدا کند.


ویدیوی دوم به رده‌ی واردِن (Warden، به‌معنای پاسدار و والی) از گروه شوالیه (Knight) می‌پردازد. توضیحات سازنده‌ی بازی درباره‌ی شوالیه‌های For Honor از این قرار است:

پس از قرن‌ها پراکندگی، شوالیه‌ها سرانجام تصمیم گرفتند تا زیر یک پرچم گرد هم بیایند؛ [پرچمی] که به هنگ آهنین (Iron Legion) [تعلق دارد].

واردن از شمشیری بلند بهره می‌برد که می‌توانید عملکرد آن را در ویدیوی دوم تماشا کنید.


یوبیسافت در آخرین تریلر به سراغ وایکینگ‌ها (Viking) رفته و درباره‌ی آن‌ها و رده‌ی موردنظرش، رِیدر (Raider)، نوشته است:

وایکینگ‌ها که به نظر می‌رسید از صحنه‌ی روزگار محو شده‌اند، برای چپاول، به دست آوردن زمین‌های جدید و پس گرفتن سرزمین‌های شمالی‌شان به صحنه بازگشته‌اند.

ریدر که تیپ شخصیتی بسیار قدرتمندی به نظر می‌رسد، به یک تبر جنگی بزرگ مجهز شده و همانند دو مورد پیشین می‌توان آن را در فاز آلفای بازی انتخاب کرد.


فاز آلفای محدود For Honor قرار است از ۲۵ تا ۲۸ شهریور (۱۵ تا ۱۸ سپتامبر) در دسترس کاربران برگزیده قرار بگیرد. علاقه‌مندان فور آنر می‌توانند با ثبت‌نام کردن در وب‌سایت رسمی بازی، شانس‌شان را برای شرکت کردن در فازهای آزمایشی آن امتحان کنند.

بازی For Honor قرار است در ۲۶ بهمن (۱۴ فوریه ۲۰۱۷) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.


منبع GameSpot VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده