نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

ابتدا قرار بود ال فانینگ ایفاگر نقش جین گری در X-Men: Apocalypse باشد

طبق تصویر مفهومی اولیه‌ای که از فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) منتشر شده است، ال فانینگ در ابتدا قرار بود نقش جین گری را در این فیلم بازی کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پیش از انتخاب سوفی ترنر، بازیگر نقش سانسا استارک در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، برای ایفای نقش نوجوانی و جوانی جین گری در فیلم X-Men: Apocalypse، شایعات بسیاری برای ایفای نقش این شخصیت محبوب به گوش می‌رسید و گفته می‌شد هیلی استاینفلد، کلویی گریس مورتز و ال فانینگ سه گزینه اصلی برایان سینگر، کارگردان فیلم X-Men: Apocalypse، برای ایفای نقش جین گری در این فیلم است. طبق تصویر مفهومی اولیه از فیلم X-Men: Apocalypse که توسط آلن ویلانووا طراحی و کشیده شده و توسط یکی از کاربران تویتر منتشر شده است، به نظر می‌رسد این تصویر تایید می‌کند که سینگر در ابتدا ال فانینگ را برای نقش جین گری در این فیلم در نظر گرفته و انتخاب کرده بود. شما از اینجا می‌توانید عکس مذکور را مشاهده کنید.

همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، طراحی و لباس جین گری شبیه و کاملا وفادارانه به لباس این میوتنت قدرتمند در سری کامیک‌های X-Men به نوشته کریس کلیرمونت، است که توسط جیم لی طراحی و به تصویر کشیده شده است. با این حال، در نهایت سوفی ترنر به عنوان بازیگر جین گری انتخاب شد و در این فیلم بازی کرد. علاوه بر ترنر، جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، اسکار آیزاک، نیکولاس هولت، تای شرایدن، الیویا مان، الکساندرا شیپ، بن هاردی، کدی اسمیت-مک‌فی، لوکاس تیل و ایوان پیترز دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Apocalypse حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند، هیو جکمن نیز در نقش ولورین حضور کوتاهی را در این فیلم داشت.

نسخه دیجیتالی فیلم X-Men: Apocalypse در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) منتشر خواهد شد و همچنین نسخه خانگی فیلم که شامل بلوری، نسخه‌های دی‌وی‌دی و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) عرضه خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده