نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

انتشار بازی جدید سازندگان Machinarium برروی اپ استور

بازی جدید سازندگان Machinarium که Samorost 3 نام دارد، چندی پیش برروی اپ‌استور شرکت اپل برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS منتشر شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از بازی‌های فوق‌العاده تاثیر گذار و زیبای چند سال اخیر را باید بازی Machinarium نامید. بازی ماجراجویی اشاره و کلیکی که به سرعت توانست در میان علاقمندان این سبک و حتی سبک‌های دیگر، محبوب شود و نام آمانیتا دیزاین، استودیو سازنده‌اش را بر سر زبان‌ها بیندازد. 

مدتی پس از انتشار این بازی، این بازی برای پلتفرم‌های موبایل نیز منتشر شد و کمی بعد این استودیو، بازی Botanicula را ساخت. این بازی نیز همانقدر جادویی و دل‌نشین بود. سومین ساخته استودیو Amanita Design، با نام Samorost 3 مدتی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و هفته پیش، این بازی با قیمت ۴/۹۹ برروی اپ‌استور شرکت اپل و برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS، در دسترس قرار گرفت. 

این بازی دقیقا همان روند بازی‌های پیشین این استودیو را ادامه می‌دهد و از طراحی هنری فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. مکانیک بازی هم دقیقا مانند بازی‌های قبلی این استودیو به سبک اشاره و کلیک است. در این بازی، شما کنترل موجودی را بر عهده دارید که برای پی بردن به اسرار ریشه‌های فلوت جادویی که به وی قدرت‌های عجیب می‌دهد، راهی سفری پر ماجرا می‌شود. 

توضیح دادن بازی‌ای مانند Samorost 3، کار بسیار دشواری است و شما باید خودتان به شخصه بازی را تجربه کنید و با مشاهده اسکرین‌شات‌ها و ویدیوها نمی‌توان بازی را توضیح داد. این بازی هم‌اکنون برروی اپ‌استور با قیمت ۴/۹۹ دلار و برروی استیم با قیمت ۱۹/۹۹ برای خرید قرار داده اشت. پس اگر از آن دست از افرادی هستید که از بازی‌ّای Machinarium و Botanicula لذت برده‌اید، می‌توانید ساخته جدید آمانیتا دیزاین را تجربه کنید. 


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده