نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸

بسته الحاقی دوم The Division یک گروه جدید با نام Hunters به بازی اضافه می‌کند

بسته الحاقی دوم بازی The Division که Survival نام دارد، یک گروه جدید از دشمنان با نام Hunters را به بازی اضافه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

یوبیسافت چندی پیش اعلام کرد که بسته الحاقی دوم بازی دیویژن که Survival نام دارد، تا آخر سال ۲۰۱۶ میلادی تاخیر خورده است. حال این کمپانی در جریان رویداد PAX West 2016، اعلام کرده که DLC مذکور، یک گروه جدید از دشمنان با نام شکارچی‌ها (Hunters) را به بازی اضافه خواهد کرد. این خبر را تونی استارتزل، تهیه‌کننده بازی در استودیو مسیو یوبی‌سافت، اعلام و یک تصویر مفهمومی هم از این گروه منتشر کرد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

The Division

البته تهیه‌کننده بازی فقط به اینکه گروه Hunters به جمع چهار گروه قبلی از دشمنان بازی اضافه می‌شود بسنده کرد و اطلاعات بیشتری از این گروه و نقش آن‌ها در داستان بازی ارائه نکرد. با این حال حداقل می‌توان گفت که اعضای این گروه طراحی خیلی خوبی دارند و به‌استناد تصویر بالا، از سلاح‌هایی چون اسنایپر و شات‌گان و مسلسل استفاده می‌کنند.

یوبیسافت در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) یک استریم زنده با محوریت معرفی آپدیت 1.4 بازی خواهد داشت که احتمال دارد در جریان آن، اطلاعات بیشتری از این گروه هم ارائه شود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده