نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر گیم پلی جدید Tekken 7 در PAX West 2016

کمپانی بندای نامکو در جریان PAX West 2016 تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Tekken 7 منتشر کرده که آغاز بخش داستانی شخصیت آکوما را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

در جریان PAX West 2016 که در شهر سیاتل آمریکا برگزار شد، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی تکن ۷ منتشر شده است؛ در این ویدیو که مربوط به بخش داستانی بازی است، اولین مرحله از داستان شخصیت آکوما را مشاهده می‌کنیم. آکوما شخصیتی از بازی Street Fighter است که در بازی Tekken 7 هم حضور دارد و همان‌طور که سازندگان پیش‌تر اعلام کرده‌اند، نقشی اساسی در داستان آن ایفا می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

در تریلر گیم‌پلی جدید بازی، یک سری ویژگی‌های جالب می‌توان دید. اولین مورد که جلب توجه می‌کند، حرکات سریع و جذاب شخصیت‌ها است و مشاهده می‌کنیم که دو شخصیت آکوما و هیهاچی چطور به هم ضربه می‌زنند. مورد بعدی، فضایی است که نبرد در آن جریان دارد و یک دوجوی سوزان را می‌توان دید که طراحی خیلی زیبایی هم دارد. مورد بعدی هم این است که پیش از آغاز نبرد، شاهد یک میان‌پرده سینمایی هستیم که بلافاصله همین میان‌پرده بدون هیچ برش یا صفحه بارگذاری به جایی ختم می‌شود که در آن شما در نقش گیمر باید مبارزه کنید.

بازی Tekken 7 اوایل سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده