نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

بازی موبایل Mobius Final Fantasy در خارج از ژاپن بیش از ۳ میلیون بار دانلود شده است

بازی موبایل Mobius Final Fantasy ماه گذشته عرضه شد و حال گزارش‌ها خبر می‌دهند که بازی در خارج از ژاپن بیش از ۳ میلیون بار دانلود شده است. با زومجی همراه باشید.

تقریبا ۱ ماه از عرضه بازی موبایل Mobius Final Fantasy برای اندروید و iOS می‌گذرد و حال کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرده که این بازی، در خارج از ژاپن به مرز ۳ میلیون دانلود رسیده است. این نسخه از فاینال فانتزی، پورت یکی از نسخه‌های کنسولی نبوده و یک بازی کاملا جدید است. همچنین نبرد‌های این بازی برخلاف اکثر نسخه‌های موبایل پیشین حالت تاکتیکی ندارند و به شکل سه‌بعدی و شبیه به نسخه‌های کنسولی هستند.

اسکوئر انیکس همچنین اعلام کرد که روز پنج‌شنبه هفته جاری (۱۸ شهریور)، یک آپدیت جدید برای این بازی موبایل عرضه می‌کند که ویژگی‌هایی به آن اضافه خواهد کرد. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • اضافه شدن حالت همکاری تیمی چندنفره: از روز پنج‌شنبه، گیمر‌ها می‌توانند در گروه‌هایی ۴ نفره به همراه دوستان‌شان کارهای مختلف را انجام داده و به نبرد با دشمنان بروند. این حالت از طریق منطقه Ring of Braves در دسترس خواهد بود.
  • یک منطقه جدید برای ماموریت‌های فرعی: این آپدیت منطقه‌ای جدید با نام The Silent Ruins به بازی اضافه می‌کند که در آن می‌توان کارت‌ها را بهبود بخشید و با انجام ماموریت‌های فرعی، به درک بهتری از داستان بازی دست یافت.
  • کارت‌های شغل جدیدِ سامورایی، قاتل و جادوگر سرخ: این سه کارت شغل جدید و همچنین ۱۵ کارت توانایی (Ability) به بازی اضافه می‌شوند که باعث تاکتیکی‌تر شدن بازی می‌شوند.
  • کارت‌های Final Fantasy: Record Keeper: کارت‌های مربوط به شخصیت‌های افسانه‌ای فاینال فانتزی که بر اساس Final Fantasy: Record Keeper طراحی شده‌اند، از تاریخ عرضه این آپدیت تا ۷ اکتبر در دسترس خواهند بود. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده