نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

ایمی هنیگ اطلاعات جدیدی از بازی Star Wars ویسرال گیمز ارائه داد

ایمی هنیگ به تازگی صحبت‌هایی در مورد بازی جدید جنگ ستارگان که توسط استودیوی بازیسازی ویسرال گیمز (Visceral Games) ساخته می‌شود، انجام داد. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

ایمی هنیگ به تازگی صحبت‌هایی در رابطه با بازی جدید جنگ ستارگان ارائه کرد. به گزارش دوال شاکرز، هنیگ در رابطه با صحبت‌هایی که در رابطه با بازی انجام داد محافظ کار بود و دلیلش این است که هنوز جزئیات خاصی از بازی در دسترس نبوده است. وی گفت ویسرال گیمز که تحت تصاحب الکترونیک آرتز است در حال همکاری نزدیک با تیم داستان سرایی استودیوی لوکاس فیلم است و هدف آن‌ها ساخت یک بازی درست در رابطه با جنگ ستارگان است. بازی جدید جنگ ستارگان یک داستان جدید را روایت خواهد کرد که در این دنیای علمی تخیلی رخ می‌دهد و هنوز داستان و شخصیت‌های اصلی‌اش نا مشخص است.

هنیگ در این رابطه گفت:

ما قصد داریم یک بازی درست در دنیای جنگ ستارگان بسازیم و روبات AT-ST را نیز درون آن خواهیم آورد. اما مهم‌ترین چیز در این بازی جزئیات، شخصیت‌ها، داستان، مکان‌ها، جانوران و تکنولوژی‌های جدید است. تمام این چیزها در کنار دنیای جنگ ستارگان که همه ما می‌شناسیم و دوست داریم قرار خواهند گرفت.

هنیگ در گذشته به عنوان نویسنده و کارگردان بر روی سری Uncharted کار کرده است. شباهت‌های بسیار زیادی بین سری Uncharted و جنگ ستارگان است ولی این دو بازی طبیعتا تفاوت‌های بسیار زیادی نیز با یکدیگر دارند. هنیگ در این رابطه گفت:

در نتیجه با خود فکر کردم برخی قوانینی که در بازی Uncharted استفاده کردم را باید کنار بگذارم. در Uncharted یا ایندیانا جونز باید همیشه ماجراجویی‌های مختلف را دنبال کنید. زمان‌هایی وجود دارد که داستان به سمت دیگر می‌رود اما این موضوع به پیش روی بازی کمک می‌کند. در جنگ ستارگان همیشه داستان شخصیت‌های منفی نیز به خوبی روایت می‌شود.

به گفته هنیگ یکی از چالش‌ها از زاویه دید یک طراح این است که انتظارات مصرف کننده را برآورده کند. وی در این رابطه توضیح داد:

وقتی که یک فیلم تماشا می‌کنیم، ما مصرف کننده هستیم، درست است؟ ما پروتاگونیست نیستیم. تلاش‌های پروتاگونیست‌ها توسط چیزهایی که ما می‌بینیم و آن‌ها نمی‌بینند نادیده گرفته خواهند شد. چطور می‌شود این کار را در یک بازی ویدیویی نیز انجام داد؟

وی همچنین توضیح داد که در این بازی مانند فیلم‌ها و بازی‌های دیگر مجموعه، پروتاگونیست یک فرد شکست خورده است که شانس بسیار کمی برای موفقیت در مقابل دشمنانش دارد. هنیگ در این رابطه گفت:

پروتاگونیست‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند و از دشمنان خود باهوش‌تر باشند. در نتیجه، چطور می‌توان این موضوع را به گیم پلی بازی منتقل کرد؟ چطور می‌توان این ایده را در صحنه‌های مختلف بازی به کار گرفت؟ این چالشی است که در مقابل ما قرار دارد.

الکترونیک آرتز در E3 امسال تصاویری از این بازی نشان داد. با توجه به بنرهای امپراتوری و نابود کننده ستارگان که در پس زمینه تصاویر بازی وجود دارند، به نظر می‌رسد وقایع این بازی مقداری قبل از وقایع فیلم «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» اتفاق بیافتند.

این بازی یکی از چندین پروژه‌ای است که الکترونیک آرتز در حال کار بر روی آن است. در صورت انتشار اخبار بیشتر از بازی جدید جنگ ستارگان، آن اخبار را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده