نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

هفته نامه Dota 2 قسمت ۲۶: از پایان مهلت تغییرات تیم ها تا عرضه باکسی با حال و هوای بازی Warhammer

در هفته نامه دیگری از بازی Dota 2 مهمترین اتفاقات چند روز گذشته مانند پایان مهلت خروج و اخراج بازیکنان و عرضه یک باکس با حال و هوای Warhammer را برای شما گردآوری کرده‌ایم. با زومجی همراه باشید.

fall reshuffle 2016

پایان مهلت خروج و اخراج بازیکنان

۴ سپتامبر از طرف کمپانی ولو مهلت پایانی خروج بازیکنان یا اخراج آن‌ها توسط تیم‌ها اعلام شده بود. در این مهلت اتفاقات مهمی مثل منحل شدن تیم‌های محبوب EG و Allinace رخ داد و مدیران تیم‌های چینی تمام بازیکنان خود را اخراج کردند تا برای تورنمنت پاییزی دوباره ترکیب خود را از ابتدا رقم بزنند. حتی تیم Wings که قهرمان The International 6 بود از این تغییرات در امان نماند و تمام بازیکنانش اخراج شدند هر چند به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق بستن قرار دادهای جدیدی است. تیم OG ترکیب جدید خود را با حضور Jerax ،S4 و Ana که بازیکنی آینده‌دار و جوان است معرفی کرد و iceiceice نیز به آسیای شرقی بازگشت و تیم خود را با حضور Black تشکیل داد.

9000kmmr ramzes666

دو بازیکن دیگر از مرز ۹۰۰۰ MMR گذشتند.

بعد از Miracle و Arteezy یکی از بازیکنان منطقه چین توانست سومین فردی باشید که امتیاز MMR خود را فراتر از ۹ هزار می‌برد. KAKA بازیکن سابق تیم‌های Ehome و Newbee اولین بازیکن چینی به شمار می‌رود که توانسته این میزان امتیاز را کسب کند. بعد از او RAMZES666 هفده ساله و اهل روسیه که حالا در ترکیب Virtus.Pro عضویت دارید چهارمین فردی در دنیا است که MMR خود را به عدد ۹۰۰۰ می‌رساند. بدین ترتیب او نیز اولین فرد در منطقه CIS خواهد بود که این رکورد را شکسته است.

warhammer treasure

انتشار باکس Warhammer: Treasure of the Old World و نسخه 6.88d نقشه

بعد از ماه‌ها تلاش هنرمندان بخش Workshop بازی Dota 2 باکس مخصوص اثر Warhammer این هفته عرضه شد. این جعبه که شامل ۱۳ ست زیبا است در دو نوع متفاوت عرضه شده که خرید اولین آن برای عموم آزاد است اما نوع دوم فقط برای کسانی که بازی Total War: Warhammer را پیش خرید کرده باشند قابل دسترسی است که از نظر رنگ کمی با جعبه عادی تفاوت دارد. در آپدیت‌های این هفته شاهد جدیدترین بروزرسانی نقشه بازی نیز بودیم. تغییرات 6.88d به شرح زیر است:

  • flux اسکیل اول هیروی Arc Warden در بخش میزان کاهش سرعت از ۳۵/۴۰/۴۵/۵۰ درصد به ۲۰/۳۰/۴۰/۵۰ درصد تغییر داشته است.
  • Ultimate هیروی Arc Warden با نام Tempest Double در صورت مردن حالا ۱۴۰ امتیاز Xp و گلد خواهد داد.
  • دمیج پایه هیروی Void چهار عدد کاهش یافت.
  • Disruption (توانایی اول Shadow Demon) افزایش زمان کولدان داشته و از ۲۵/۲۲/۱۹/۱۶ به ۲۷/۲۴/۲۱/۱۸ تغییر یافته است.

wca eroupa 2016

دو تیم Vega و Kaipi به مرحله اصلی WCA 2016 راه یافتند

با پایان مرحله مقدماتی این مسابقات در منطقه اروپا تیمهای Vega و Kaipi که به گراندفینال این بخش صعود کرده بودند بدون توجه به نتیجه بازی جواز حضور در تورنمنت LAN را به دست آورند. در گراندفینال Kaipi با نتیجه ۳-۱ حریف خود را شکست داد تا تعداد راه‌یافته به عدد ۵ برسد. این مسابقات در دسامبر امسال به میزبانی چین و با جایزه ۶۰۰ هزار دلاری برگزار خواهد شد.

پنج تیم راه یافته عبارتند از:

WG Unity (راه‌یافته از مرحله مقدماتی آسیای شرقی)

Wings Gaming (راه‌یافته از مرحله مقدماتی چین)

Kaipi (راه‌یافته از مرحله مقدماتی اروپا)

Vega (راه‌یافته از مرحله مقدماتی اروپا)

Newbee یا iG Vitality

adam jensen voice pack for dota 2

Voice Pack شخصیت آدام جنسن بازی Deus Ex به بازی Dota 2 اضافه شد

همراه با انتشار جهانی بازی مورد انتظار Deus Ex: Mankind Divided شاهد عرضه یک محصول مجازی از این اثر برای Dota 2 بودیم. Voice Pack شخصیت آدام جنسن به افرادی که این بازی را پیش خرید کرده بودند اهدا شد و در فروشگاه بازی Dota 2 نیز به منظور خرید علاقه مندان قرار گرفت. این Voice Pack بعد از Fallout 4 و Rick and Morty سومین اثر غیر مرتبطی است که برای بازی محبوب و چند نفره استیم عرضه می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده