// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

استودیوی سازنده سری بازی‌های Metro عکسی از روند ساخت بازی جدید خود منتشر کرد

استودیو 4A با انتشار عکسی در صفحه رسمی فیسبوک نشان می‌دهد که در حال کار روی پروژه جدید است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استودیوی 4A سازنده دو بازی Metro 2033 و Metro: Last Light هیچ خبری از بازی بعدی که در حال کار بر روی آن است ارائه نداده است. بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند که احتمالا نسخه جدیدی از سری مترو ساخته می‌شود. با این حال این استودیو اخیرا تصویری از دفتر کار خود منتشر کرده که نشان می‌دهد آن‌ها مشغول کار روی بازی جدید خود هستند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Metro

یکی از طرفداران 4A و بازی مترو لست لایت از جزئیات این عکس که در حساب شخصی 4A منتشر شده می‌گوید. این تصویر در نگاه اول به نظر یک عکس ساده ۳۶۰ درجه‌ای است که به مخاطبان اجازه می‌دهد محیط دفتر 4A را که در کشور مالت است تماشا کنند. اگر در حال چرخاندن این عکس ۳۶۰ درجه عکس را مانند عکس بالایی متوقف کنید، ساعت شمارش معکوسی را در صفحه نمایش که به سقف متصل شده می‌بینید که شمارش معکوس ۳۳ روزه‌ای روی آن دیده می‌شود و به نظر می‌رسد ۳۳ روز بعد این استودیو اطلاعاتی از بازی جدید خود ارائه خواهد کرد.

تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم حدس و گمان است و یا منتظر بمانیم تا خبری آشکار شود، Metro 2033 و Metro: Last Light Redux هم اکنون بر روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس عموم قرار دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده